וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו ל-"Wishing Girl", שיר חדש של לולה מארש

23.3.2017 / 11:00

הצמד לולה מארש חוזר עם גרסת אולפן לשיר "Wishing Girl" מתוך אלבום הבכורה שצפוי לצאת בחודשים הקרובים. האזינו

תמונה: מיכאל טופיול

לאחר "She's a Rainbow", סינגל ראשון שיצא לפני מספר חודשים, חברי לולה מארש מוציאים כעת את "Wishing Girl", סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלהם, שיופץ ברחבי העולם ביוניברסל ובלייבל המקומי שלהם "אנובה" בחודש יוני הקרוב.

להקת לולה מארש הוקמה על ידי יעל שושנה כהן וגיל לנדאו ולאחר עבודה מאומצת של כשנתיים, במהלכן השניים כתבו, הקליטו והופיעו ברחבי הארץ - הצטרפו לפרויקט מתי גלעד (בס), רמי אוסרווסר (גיטרות,קלידים) ודקל דביר (תופים) וביחד החלו לעבוד על חומרים לאלבום.

הלהקה הספיקה לא מעט בשנה החולפת: מיני אלבום שזכה להצלחה, שאחריו הסתובבה בעולם והופיעה בפסטיבלים שונים בארץ ובחו"ל - אינדינגב,יערות מנשה, פסטיבל הג'אז, אינדיסיטי, ואף נבחרה לחמם את קלקסיקו ולהופיע במשכן הנשיא באירוע הרשמי של יום העצמאות. הטורים האינטנסיביים שלהם בעולם כללו הופעות על במות מרכזיות בפסטיבלים נחשבים: פרימוורה בברצלונה, Pohoda בסלובקיה, EXIT בסרביה שברומניה, Fnac בצרפת ו- Reeperbahn בגרמניה. בנוסף, הלהקה סגרה את 2016 בהישגים מרשימים וחתמה לאחרונה ב-Universal, שם חתומים אמנים כמו U2, Arcade Fire, Florence & The Machine, PJ Harvey ועוד רבים וטובים. כמו כן כתבו החברים שיר במיוחד לסרט "Criminal" בכיכובם של קווין קוסטנר וגל גדות.

בשבת הקרובה, 25 במרץ, הם יופיעו בבארבי לפני שיצאו לסיבוב הופעות בסין, ארה"ב ואירופה עד יולי. האזינו למעלה לשיר החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • לולה מארש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully