וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי אברג'ל מקווה להיות השם הכי גדול שיצא מירוחם מאז אבי סינגולדה

20.11.2017 / 0:00

הזמר אושרי אברג'ל, בן 25 מירוחם, זכה לכמעט רבע מיליון צפיות ביוטיוב עם הבלדה הים תיכונית הרומנטית "כל מה שחשוב". היום יוצא השיר לרדיו, דרך הליקון, מה שמסמן את כניסת החברה למוזיקה הים תיכונית לראשונה מזה שנים רבות. צפו בקליפ

יח"צ - חד פעמי

הכירו את אחת ההבטחות במוזיקה הים תיכונית: אושרי אברג'ל, תושב ירוחם, זמר ומוזיקאי בן 25, שכבר מעורר עניין רב ביוטיוב ובשירותי המוזיקה הדיגיטליים. הבלדה הים תיכונית הרומנטית שלו, "כל מה שחשוב", כבר כמעט הגיעה לרבע מיליון צפיות ביוטיוב מאז שוחררה לפני חודשיים, ואף הצליחה להעפיל לצמרת השירים המושמעים ביותר בשירותי הסטרימינג הישראלים.

היום (שני) שירו של אברג'ל יוצא לראשונה אל תחנות הרדיו על ידי חברת התקליטים הליקון. אברג'ל, ולפניו ספיר סבן זוכת העונה הרביעית של "דה וויס" שחתמה בחברה ואלבומה אמור לצאת באמצע שנה הבאה, מסמנים את כניסתה של הליקון לז'אנר הים תיכוני לראשונה מזה שנים רבות.

אברג'ל שירת בלהקה הצבאית של חיל החימוש והופיע בפרויקט מוזיקלי של ירון אילן. בשירו הוא עוסק במערכת יחסים שידעה עליות ומורדות. השיר נכתב על ידי דולב רם ופן חזות שחתומים בין השאר על השירים "מלכת השושנים" של עדן בן זקן, "תן לי סימן" של נועה קירל, "למה לי" של שרית חדד ו"מזל מאזניים" של דודו אהרון. הקליפ, המופיע כאן מעל, בוים על ידי אבי בן זקן.

האם יזכה להיות השם החם ביותר שיצא מירוחם מאז אבי סינגולדה? ימים יגידו. בינתיים, צפו בקליפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully