וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה למות האגדה: שיר מרגש מעזבונה של אהובה עוזרי. צפו

10.12.2017 / 8:00

במלאת שנה למות המוזיקאית אהובה עוזרי, יוצא השיר "אלומות של אור", עליו חתומה המוזיקאית ככותבת, מלחינה וזמרת לצד שי צברי. המפיק המוזיקלי: "השיר הזה הוא הראשון שיוצא מהירושה הענקית הזו שאהובה השאירה. אחריות עצומה ולפעמים קושי גדול לעשות את האלבום בלעדיה"

הקליפ לשיר "אלומות של אור", שאהובה עוזרי חתומה עליו ככותבת, מלחינה, נגנית בולבול טראנג וזמרת לצד הזמר שי צברי. בימוי, צילום ועריכת הקליפ: לירון בוקאי בסר וטל סבג

"הזמן מרפא הכל
הפצע גם יגליד
תחושה של כאב בלב
איך עשה לך את זה
אותך רציתי לנחם
ברגע של אמת
הדלת נסגרה לעד
יום חדש נולד"

אלו חלק ממילות השיר המרגש "אלומות של אור", עליו חתומה המוזיקאית אהובה עוזרי ז"ל ככותבת, מלחינה, נגנית בולבול טראנג וזמרת, לצד הזמר שי צברי. שאול בסר חתום כמפיק מוזיקלי, פסנתרן ונגן האמונד. השיר יוצא היום (ראשון) במלאת שנה למותה של עוזרי, שהלכה לעולמה ב-13 בדצמבר 2016, והוא יופיע באלבום עם שירים שכתבה והלחינה האגדה המוזיקלית ממנה נפרדנו בטרם עת. השורות המצוטטות כאן מזכירות משפט מהסרט "מלאכים בשמי ברלין": "הזמן מרפא כל כאב, אך מה אם הכאב הכי גדול הוא הזמן עצמו?".

אהובה עוזרי ימי תרבות 2014. אילן בשור,
אהובה עוזרי/אילן בשור

"למרות ששנה עברה, לפעמים אני עדיין פוגש אותה", אמר שי צברי. "אני שר שיר שלה, מסובב את הראש לרגע, והנה היא שם יושבת על הבמה מנגנת בריכוז, תמיד מחייכת, מניפה את הידיים, מאושרת. היא הייתה שם גם כשהקלטנו את 'אלומות של אור', כששאלנו את עצמנו - שאול בסר ואני - מה היא הייתה אומרת, ואיך היא הייתה רוצה שזה יישמע. אהובה הייתה קפדנית ודעתנית בענייני שירה כמו שרק זמרים ענקיים יודעים להיות. אני לא יודע אם הצלחנו, אבל אני יודע שהיו כמה רגעים, שבהם כשעצרנו את ההקלטה נשארנו שנינו בשתיקה מהורהרת, ובשקט הזה כל מה שהדהד היה אהובה והגעגוע הגדול שלנו אליה".

עוד באותו נושא

"יחידה בדורה": אנשי תרבות נפרדים מאהובה עוזרי

לכתבה המלאה
אהובה עוזרי. קובי ריכטר/TPS, מערכת וואלה! NEWS
אהובה עוזרי/מערכת וואלה! NEWS, קובי ריכטר/TPS

שאול בסר הוסיף: "עוד לפני שיצא האלבום 'מעלי דממה', אהובה כבר התחילה להביא חומרים לאלבום חדש. היתה לנו תחושה של הקונספט לאלבום, מי יהיו הנגנים ומהר מאד התחלנו להקליט. בשבוע האחרון אצלה בבית החולים, עוד דיברנו - אהובה כתבה ואני דיברתי - והעלינו מחשבות מי הזמרים שישירו, ועל איך היא רוצה שהשירים יהיו ויישמעו. השיר הזה הוא הראשון שיוצא מהירושה הענקית הזו שאהובה השאירה. אחריות עצומה ולפעמים קושי גדול לעשות את האלבום הזה בלעדיה. ויחד עם זה הנוכחות שלה בחיי כה חזקה שלפעמים זה באמת מרגיש שהיא עובדת ונמצאת ביחד איתנו עם שמחת החיים, ההומור ותחושת הניצחון שתמיד ליוותה אותה. בהקלטות של שי ליוותה אותנו הנוכחות חזקה של השבועות האחרונים עם אהובה בהופעות האחרונות ובבית החולים, המילים קיבלו משמעות אחרת".

צפו בקליפ לשיר (מעל), שכולל צילומים משנתה האחרונה, שביימו, צילמו וערכו לירון בוקאי בסר וטל סבג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully