וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורפנד לנד מוציאה שיר חדש ומארחת מוזיקאי אגדי

25.1.2018 / 9:00

אחת מלהקות האוריינטל מטאל הישראליות המצליחות בארץ ובעולם מוציאה אלבום חדש ואת יציאתו בישראל ילווה סינגל חדש שבו הם מארחים את גיטריסט להקת ג'נסיס סטיב האקט. האקט לוואלה! תרבות: "שמחתי להקליט סולו גיטרה בשיר הנפלא הזה"

אורפנד לנד, מלהקות האוריינטל מטאל הישראליות המצליחות בארץ ובעולם, מוציאה את אלבומה החדש, השישי במספר, Unsung Prophets And Dead Messiahs. את יציאת האלבום בישראל ילווה הסינגל Chains Fall To Gravity בו הם מארחים את גיטריסט להקת "'נסיס, סטיב האקט.

האקט מסר לוואלה! תרבות: "אני מאד מתרגש מכך שסולן אורפנד לנד, קובי פרחי, לקח חלק באלבום שלי כי כתוצאה מכך נחשפתי למוסיקה המעולה של אורפנד לנד, ושמחתי מאד להקליט סולו גיטרה בסינגל הנפלא הזה".

קובי פרחי מסר: "לאחר 26 שנות קריירה אנחנו מרגישים שזה האלבום הכי טוב שאי פעם עשינו. המחאה בו חזקה יותר מאי פעם ויש בו את כל מה שתמיד היה באלבומים של אורפנד לנד: קונספט, אקלקטיות, זעם, שמחה וטרגדיה. אני עדיין מתקשה להאמין שסטיב האקט מג'נסיס מנגן סולו בשיר שלנו. הכול התחיל כשהוא ביקש ממני להקליט באלבום שלו ושאל אותי אם אני ארצה תשלום או שאעדיף שהוא יקליט אולי סולו לאלבום של אורפנד לנד. שאלתי אותו 'סטיב, מה אעשה עם כסף? אקנה פיצה או נעליים? אני אשכח מזה אחרי יומיים. הסולו שלך זה דבר נצחי, אי אפשר למדוד את זה בכסף, ברור שאני לוקח את הסולו'".

ORPHANED LAND - Chains Fall To Gravity

אורפנד לנד. זוהר רון,
אורפנד לנד/זוהר רון

אורפנד לנד הוקמה בתחילת שנות ה-90 ופועלת כבר כ-26 שנה. הלהקה משלבת בין רוק, מטאל, שירה יהודית, פיוטים ותפילה בעברית ובערבית. ההצלחה הבינלאומית של הלהקה חוצה דתות ומדינות והיא זוכה לפופולריות גדולה בעולם, בעיקר באירופה, והערצה גם בטורקיה ובמדינות ערב.

לאורך השנים הלהקה שיתפה פעולה עם מגוון מוזיקאים מישראל ומרחבי העולם, ביניהם: מטאליקה, סטיבן וילסון, מירה עוואד, קובי אפללו, יהודה פוליקר ויהודה קיסר

ב-25 באפריל תגיע הלהקה לראשונה לאמפי שוני למופע השקה חגיגי ומיוחד לאלבום החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully