וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירי הג'דיי דורשים את הכרת האו"ם בדתם

16.11.2006 / 16:14

2 בריטים שטוענים שהכוח איתם, דורשים שהאו"ם והקהילה הבינ"ל יכירו באמונתם ושיום הסובלנות העולמי יהפוך לבין-כוכבי

שני אבירי [[ג'דיי]] בריטים דורשים הכרה רשמית באמונתם. אומדה ויוניון, המוכרים גם בשמות ג'ון ווילקינסון ושרלוט לואו, מבקשים שהאו"ם יכיר באמונתם כדת ודורשים ששמו של יום הסובלנות הבינלאומי, המצוין היום, יהפוך ל"יום הסובלנות הבין-כוכבי".

המאמינים בתורה זו יצרו להם דת שמבוססת על ההתנהגות דמוית-ה[[זן]] ודמוית-ה[[טאו]] של גיבורי ששת סרטי "[[מלחמת הכוכבים]] של [[ג'ורג' לוקאס]]. לוקאס עצמו מודע לתופעה ואמר בעבר כי הוא משקיע בסרטיו מאמצים במטרה לעורר אצל אנשים צעירים רוחניות מכל סוג שהוא - יותר אמונה באל מאשר אמונה בדת מסוימת כלשהי. "רציתי לעשות זאת בצורה שתגרום לאנשים צעירים לשאול שאלות בנוגע למסתורין", הוא אמר.

"בעשר השנים האחרונות האו"ם מציין את יום הסובלנות הבינלאומי", הסבירו אומדה ויוניון. "אנחנו אומנם תומכים בכך, אבל חשים שהארגון צריך לנוע קדימה עם הזמן. כמו האו"ם, גם אבירי הג'דיי הם שומרי שלום, ואנחנו מרגישים שיש לנו את הזכות הבסיסית לבטא את הדת שלנו באמצעות הגלימות שלנו ולקבל הכרה מהאו"ם ומהקהילה הבינלאומית. לכן אנחנו קוראים לאו"ם לשנות את ה-16 בנובמבר ליום הסובלנות הבין-כוכבי, כדי לשקף את הרכב הדת של הציוויליזציה במאה ה-21".

ווילקינסון ולואו אומנם לקחו את אמונתם צעד אחד קדימה, אבל הם לא לבד: במפקד האוכלוסין שנערך במדינה לפני חמש שנים, 400 אלף בני אדם רשמו "ג'דיי" בסעיף הדת, יותר מאשר סיקים, יהודים או בודהיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully