וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוני "פרינס" בילי יופיע בישראל

28.12.2006 / 16:47

זמר הקאנטרי האלטרנטיבי וויל אולדהאם יופיע שלוש פעמים בארץ - בבית מיומנה ביפו ובמועדון הפטיפון בתל אביב

בוני "פרינס" בילי, הלא הוא וויל אולדהאם מקנטאקי, יגיע לארץ בסוף חודש ינואר ויופיע ב-31 בינואר, יום רביעי, בבית מיומנה ביפו. ב-2 וב-3 בפברואר הוא יופיע עם להקתו במועדון הפטיפון בתל אביב, השייך ללייבל פאסט מיוזיק, שאחראים על ביקורו של אולדהאם.

הוא מגיע לישראל מיד אחרי סיבוב הופעות באנגליה של אלבומו האחרון "The Letting Go", שיצא גם בארץ לא מזמן ואחרי אלבום קאוורים משותף עם אלילי הפוסט-רוק טורטויז.

אולדהאם מגיע לארץ בליווי להקה של ארבעה נגנים הכוללת גיטרה-בס-תופים-קלידים. בובי "פרינס" בילי הוא שם הבמה הנוכחי של זמר הקאנטרי האלטרנטיבי, שהוציא בשנה שעברה תקליט תחת השם סופרוולף (פרויקט שלו ביחד עם מאט סוויני), ולפני כן עבד תחת השמות פאלאס, פאלאס מיוזיק, פאלאס בראדרס, פאלאס סונגס, ועוד.

ג'וני קאש הקליט שיר של אולדהאם והוציא אותו באלבומו בתחילת העשור, פי ג'יי הארווי רוצה להוציא אוסף של דואטים איתו, וביורק דיברה על כך שהיא רוצה לעשות קאבר של אחד מהשירים שלו באלבום הבא שלה, כל זאת למרות שהוא כמעט ולא זוכה להשמעות ברדיו באמריקה.

בשנים האחרונות פאסט מיוזיק הביאו לארץ אמנים אלטרנטיביים מובילים מהעולם, כמו סילבר ג'וז, קימייה דוסון, קלוין ג'ונסון, פדריישן X, ואולד טיים רליג'ן.

בניגוד למחירים הנוחים בשאר ההופעות במועדון הפטיפון - בכל זאת וויל אולדהאם - הכניסה להופעות שלו תעלה 120 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully