וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדולף היטלר יכול להיות מצחיק?

4.1.2007 / 17:12

הבמאי הגרמני-יהודי דני לוי סיים לעבוד על הקומדיה החדשה שלו, שעוסקת בצורר. את היטלר מגלם השחקן הלג שניידר

קומדיה על אדולף היטלר תעלה בחודש הקרוב למסכים בגרמניה – ומקווה לפרוץ בדרך גם כמה מוסכמות. הסרט, "הפיהרר שלי: האמת האמיתית לאמיתה על אדולף היטלר" (בתרגום חופשי ל " Mein Fuehrer: The Truly Truest Truth About Adolf Hitler") יהיה סרט הסאטירה הראשון על היטלר שנוצר על אדמת מדינתו של הצורר. הסרט יגיע למסכי גרמניה ב-11 בינואר, כך פירסם ה-BBC.

"הפיהרר שלי" מתארת את המנהיג הנאצי כאדם מעורפל מסמים המשחק באניות-צעצוע באמבט ומלביש את כלבו במדים נאצים. הבמאי הוא דני לוי הגרמני-יהודי, שזכה כבר בכמה פרסים על הקומדיה "הכל אודות צוקר", שעסקה במשפחה יהודית בשואה (היינו אומרים שיש כאן דפוס יצירתי מסוים, אבל זה ברור מאליו). לוי אומר שהסרט מנסה להסביר איך קרה שהגרמנים נהו אחרי היטלר.

לוי נולד בשוויץ וחי כיום בברלין. לדבריו, "הייתה לי הרגשה שאני חייב לעסוק בנושא בז'אנר אחר, לעשות את זה ולהיות מסוגל להגזים – דרך הקומדיה. אני חושב שזה חזוב לייצר תמונות חדשות, משלנו, גם של השואה ושל הנאצים, ולא לעבוד לנצח עם הצילומים הישנים, הריאליסטים. אני חושב שזה רק גורם לנו להיות עצלים ועייפים, ואנחנו לא לומדים מכך דבר".

"הפיהרר שלי" פותח בסצינה המתרחשת בדצמבר 1944, כשברלין הרוסה והיטלר מדוכא מכדי לנאום נאום שיעודד את עמו, לו הם מצפים כבר זמן רב. שר התעמולה שלו, יוזף גבלס, מסתייע בשחקן יהודי ממחנה ריכוז, על מנת להכין ולאמן את היטלר לנאום – אך השחקן מנצל את ההזדמנות לשים את הפיהרר בסיטואציות מביכות ומשפילות, כמו זחילה ונביחה ככלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully