וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול הופעות מחו"ל החל מהחודש הבא

10.1.2007 / 16:57

אינקובוס, Saian Supa Crew, רביעיית סוליס, מורי קאנטה, סאלי ניולו, טרילוק גורטו, מנוליס סולריס וחבר שלנו מאנגליה, סטיבן ווילסון יופיעו יחד עם זמרים ישראלים מדי יום רביעי במשך חודשיים

שמונה הופעות שישלבו אמנים בינלאומיים ואמנים ישראלים, מתוכננים להתקיים בהאנגר 11 בתל אביב מדי יום רביעי. בפסטיבל " Orangeday Music” של חברת הסלולר הכתומה, ששופכת על הפרוייקט כ-15 מיליון שקלים, ישתתפו מוזיקאים בינלאומיים, שיופיעו עם מוזיקאים מקומיים.

ב-31 בינואר אחינועם ניני תופיע עם רביעיית כלי המיתר סוליס מאיטליה, במופע "נאפולי תל אביב". שבוע לאחר מכן, ב-7 בפברואר, שוטי הנבואה יארחו את הזמר מורי קאנטה, מגינאה, שיגיע להופעה בתל אביב כחלק מסיבוב ההופעות האירופאי שלו, היישר מצרפת. בהופעה השוטים ינגנו שירים חדשים מאלבומם הבא.

שבוע לאחר מכן אביב גפן והתעויוט יארחו חברים כמו סטיבן ווילסון, איה כורם, שלומי שבן, ארקדי דוכין, ואביו – יהונתן גפן, למופע אקוסטי מיוחד לוולנטיינס דיי, ה-14 בפברואר.

עידן רייכל יופיע יחד עם סולנית זאפ מאמא, סאלי ניולו מקמרון ב-21 בפברואר. ב-7 במרץ אינקובוס, אחת מלהקות הרוק המצליחות בעולם, שמכרה מעל ל-25 מיליון מששת אלבומיה, תופיע יחד עם שייגעצ של יובל מנדלסון.

וזה ממשיך. ב-14 במרץ מירי מסיקה תופיע עם אמן כלי ההקשה מבומביי, טרילוק גוטרו, ב-21 במרץ יהודה פוליקר יופיע יחד עם הזמר/משורר היווני מנוליס סולריס, ושבעה נגנים. פוליקר ישיר אף הוא ביוונית, יחד עם רסוליס, שירים שהם כתבו לאחרונה יחד, וגם לחוד.

במופע האחרון "הדג נחש" יארחו את הרכב ההיפ הופ הצרפתי, SAIAN SUPA CREW של הראפר הצרפתי הנחשב לירוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully