וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגהדת' יופיעו שוב בארץ

דפנה ארד

26.3.2007 / 12:47

בפעם שעברה שהופיעו פה ההופעה נפסקה לאחר חמישה שירים והרבה מטאליסטים חזרו מאוכזבים הביתה. הקיץ הם ינסו לסיים מה שהתחילו

מגהדת' יופיעו שוב בארץ, כך פירסם הבוקר שגיא בן-נון ב"ידיעות אחרונות". הלהקה תופיע בישראל ב-2 ביולי בהאנגר 11, באותו שבוע פרוע בו איגי פופ והסטוג'ס יופיעו בתל-אביב. כרטיסים יעלו, על פי אתר הדרן, 189 ש"ח.

לדברי המארגן יורי לשצ'ב, תחמם אותם להקת "בצפר" הישראלית, שבימים אלו נמצאת בסיבוב הופעות עם ספולטורה.

ב-7 באפריל יופיע בארץ הגיטריסט המיתולוגי של מגהדת', מרטי פרידמן, שפרש מהלהקה לפני מעל ל-10 שנים.

חברי מגהדת' הנוכחיים הם דייב מאסטיין על שירה וגיטרות, גלן דרובר הגיטריסט, שון דרובר המתופף וג'יימס לומזו הבסיסט. בשנת 2002 הלהקה התפרקה בעקבות פגיעה בעצב ביד השמאלית של דייב מאסטיין שהחליט לפרוש ממנה.

הפיזיותרפיה עזרה לו להתאושש, וביולי 2004 הם חזרו והקליטו אלבום בשם "The System Has Failed". אלבומם United Abominations ייצא ככל הנראה באמצע חודש מאי, בחברת התקליטים רודראנר, בה חתומה להקת בצפר הישראלית.

הלהקה חוזרת לסיים את מה שהחלו

ההופעה של להקת מגהדת' תהיה הפעם השלישית בה להקת הת'ראש מטאל, שהוקמה בשנת 1983, מופיעה בישראל. הם הופיעו פה בתחילת שנות ה-90 וגם בשנת 2005 בפלמחים, בהופעה מאכזבת במיוחד.

"זה היה פסטיבל, לא רק הופעה של מגהדת'" מספר לשצ'ב, "בשעה מאוחרת בלילה הלהקה עלתה, והאנשים היו כבר ממש מוטרפים והפילו את מחסום הלחץ. המשטרה עצרה את כל ההופעה בגלל שנהיה מסוכן בעבור הקהל, והלהקה לא חזרה להופיע".

מארגן ההופעה ההיא, אורון תנעמי מ'מטאליסט', נזכר בפיאסקו שנוצר וזה עושה לו רע: "הקהל התמרמר בצדק, ואנשים צעקו שהם רוצים פיצוי. הלהקה הפסיקה להופיע וניסיתי להביא אותם לארץ בסבסוד של עיריה או משהו, אבל מכיוון שזה לא הלך ויתרתי. הרבה זמן אנשים רבים היו עצבניים עלי, אני ירדתי מההפקה הזאת – ואני לא קשור להבאתם לארץ הפעם."

"הלהקה חוזרת, כדי לסיים את מה שהם התחילו." אומר לשצ'ב, "עומד לצאת להם אלבום חדש בקרוב, והם מגיעים לנגן את המוזיקה החדשה ולהופיע מול המעריצים החדשים והותיקים שלהם. הם כבר להקה ענקית אבל הם כל הזמן מתחזקים בעקבות האלבום החדש הזה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully