וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי וריטה נגד הליקון

דפנה ארד

27.3.2007 / 10:46

הזוג קליינשטיין תובעים את חברת התקליטים על סך 4 מיליון שקלים. הליקון בתגובה: "פעלנו ביושר"

היום פורסם בכלי התקשורת כי ריטה ורמי קליינשטיין תובעים מחברת התקליטים הליקון ארבעה מיליון שקלים. הזוג, שהיה חתום בחברת התקליטים במשך 20 שנה, פנה לעורכי הדין איתמר כץ ודוד קוגן ממשרד שקל ושות' וניסח כתב תביעה כנגד החברה; השניים טוענים כי הליקון שיבשה רישומים כספיים והעלימה מהם סכומים המגיעים להם.

"מטבע הדברים, אחרי 20 שנה של יחסי עבודה משותפים ושל אמון מוחלט ומלא, אפשר להבין לבד שהם נדהמו לגלות שמסתירים מהם דברים ולא מתחשבנים איתם כמו שהם חשבו שהיו צריכים להתחשבן איתם." אמר עורך דינם איתמר כץ בשיחה עם וואלה!תרבות. בנוסף, לפי כתב התביעה, החברה ניהלה שתי מערכות של הנהלת חשבונות – אחת אמיתית, ואחת פיקטיבית שהוצגה בפני הזוג.

יגאל גלאי, שמונה על ידי חברת הליקון להגיב להאשמות, אמר: "עד רגע זה לא התקבל בחברת 'הליקון' שום כתב תביעה. לאחר שזה יתקבל, אם יתקבל, ידאגו עורכי הדין ומנהלי החברה לתשובה מסודרת.

"חברת הליקון מבהירה כי בכל ענייניה הכספיים והאחרים היא נוהגת ביושר ובהגינות על פי החוק, לפי כל כללי החשבונאות ובהתאם לחוזים החתומים."

עו"ד כץ אמר בתגובה: "טענה זו לא נכונה. יש לי ביד אישור מסירה ממשרד עו"ד המייצג אותם, שהם קיבלו היום בשמונה וחצי בבוקר את כתב התביעה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully