וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת אטליז בפסטיבל האנימציה הבינלאומי

חן רוזנק

13.5.2007 / 10:40

ההרכב האלטרנטיבי המקומי התברג לפסטיבל AniMundi ומועמד בקטגוריית הקליפ הטוב ביותר עם השיר "Attractive"

אחרי שכיכב בקרב מוקירי האתר YouTube הקליפ "Attractive" של אטליז עושה את זה על אמת, ויתמודד בפסטיבל האנימציה הבינלאומי AniMundi.

"Attractive" מועמד בקטגוריית הקליפ הטוב ביותר בטקס שיתקיים בסוף יוני בריו דה ז'נרו בברזיל. הפסטיבל מתקיים זו השנה ה-15 ונחשב לאחד מחמשת אירועי האנימציה החשובים ביותר ומקבץ יוצרי אנימציה מכל רחבי העולם.

מאחורי הקליפ עומדים בני הזוג, היוצרים והבמאים, יובל ומרב נתן, חברי הסטודיו One Wing Fly. זהו קליפ הבכורה של הצמד, שמגיע בכלל מתחום הטלוויזיה והפרסומות.

יובל הוא אמן המתמחה באנימצית דמויות וארט דירקטור, כשמאחוריו מספר סרטי אנימציה עצמאיים ועבודות מסחריות. מרב היא מעצבת גרפית ואמנית אפטר אפקטס, שעובדת בתעשיית הטלוויזיה המקומית.

העבודה על הקליפ, שנעשה ללא תמיכה כלשהי, ארכה כחצי שנה, והוא משלב מספר טכניקות: תלת מימד, עיצוב בדו מימד, stop motion וצילומים חיים.

"Attractive" הוא הסינגל הראשון של הרכב האינדי אטליז, שהוקם לפני שש שנים על ידי גיא בן-שטרית - הגיטריסט והכותב העיקרי של הרכב הקאלט אינפקציה - ונלקח מתוך אלבום הבכורה של הלהקה, “Violently Delicate”.

בנוסף לבן-שטרית חברים בהרכב המתופף עומרי הנגבי, שיחדיו הם מתפקדים גם כחברים בלהקת אינפקציה, אדם שפלן, שחבר בלהקת The Girls ומנגן בין היתר גם עם רונה קינן וקוואמי - על הבס, אור בהיר, חבר בלהקת Caveman, בגיטרה. לי טריפון על המיקרופון והסינגר-סונגרייטר עמית ארז על הגיטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully