וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשישי לשישי, 1972..."

חן רוזנק

6.6.2007 / 16:18

35 שנה עברו מאז נכרך בחבלים אלטמן הקטן החרמן הקטן במשפטו הבלתי נשכח. "הכל היה אמיתי. תרתי משמע" מספר האדם שמאחורי התחתונים, מוטי ארבל

"כבוד בית המשפט. ב-6.6.72 נראה הנאשם, מר אלטמן הידוע בכינוי אלטמן הקטן החרמן הקטן, כשהוא מציץ לתוך החור, של המקלחות, של הנשים, וכל זאת בעין בלתי מזוינת".

אחח, איך שהזמן רץ. 35 שנה עברו מאז שצבי שיסל הכריז על תחילת משפטו האגדי של אלטמן הקטן החרמן הקטן בסרט הקאלט האולטימטיבי של חבורת "לול", "מציצים".

על חוף ימה של ת"א, באקט זול ובוטה עד גיחוך, זעקו אריק איינשטיין (אלי) ואורי זהר (גוטה) "מה 15?! מה אומרים הרופאים? זה עוד יגדל!", וגרמו לכולם לתהות עד כמה מבויימת הייתה הסצנה.

"הכל היה אמיתי שם. תרתי משמע", מספר מוטי ארבל, לשעבר מוטי מזרחי, שגילם את הקטן החרמן: "אני זוכר הכל כאילו היה אתמול, זאת הייתה אחלה חוויה שבעולם. היה קשה לצלם את הסצנה כי אני הייתי קשור, החבר'ה עשו הרבה טייקים, והצילומים לקחו שעות".

פעם מציץ תמיד מציץ

העובדה שהסרט משודר באופן בלתי מפתיע בעליל בכל יום עצמאות או סשן מילואים, מסבירה איך זה שאנשים לא שוכחים את הבן של אלטמן: "אני מקבל סמסים, מיילים, טלפונים, כולם חוגגים סביבי", אומר בראל, "שולחים לי 'גוטה הפוך?', 'גוטה ישר'? ועוד שלל סיסמאות מה-6.6. זה ממש כיף וחוזר על עצמו כל שנה, זה כמו עוד יום הולדת."

בראל לוקח את הכל ברוח טובה. לא איכפת לו שאנשים לא ממש יודעים להגיד מה עשה חוץ מהסרט של אורי זוהר: "זוכרים לי רק את מציצים. כל מה שעשיתי לפני ואחרי לא נחשב. 'פעם מציץ תמיד מציץ. ככה יזכרו אותך ', אמר לי אורי זוהר, כנראה שהוא לא טעה."

ואנחנו אומרים שכנראה אפשר להוציא את האדם ממציצים, אבל אי אפשר להוציא את המציץ מהאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully