וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימני קופולה תחמם את ניין אינץ' ניילס

חן רוזנק

11.7.2007 / 16:24

במיי ספייס של זמרת האינדי המשובחת, בת טיפוחיו של הגאון המוזיקלי מייק פאטון, נמסר כי היא תעלה לבמת גני התערוכה לפני טרנט רזנור והלהקה ב-5 בספטמבר

את זה שלהקת האינדסטריאל-רוק הידועה, ניין אינץ' ניילס, תופיע בגני התערוכה ב-5 בספטמבר, כבר סיפרנו לכם. עכשיו מסתבר שזמרת ההיפ-הופ אינדי, אימני קופולה (כל קשר לבמאי הידוע מקרי בהחלט) תהיה זאת שתחמם את טרנט רזנור והחברים במופע בישראל.

את המידע הנ"ל מסרה הזמרת במייספייס שלה - אה מה מה, יודעי דבר בטח מודעים לכך שקופולה לא מופיעה לבדה לאחרונה, אלא ממלאת את תפקידי השירה והכינור במסגרת סיבוב ההופעות של פיפינג טום, אחד מפרוייקטי הצד היותר משובחים של מייק פאטון. מה זה אומר לגבי ההגעה של פאטון והחברים לארץ? בקרוב הפתרונים.

ממשרד יחסי הציבור רונית ארבל, שאחראי על הערב, נמסר כי: "ידוע לנו על מו"מ מתקדם בקשר לפיפינג טום, טרם ידוע אם החוזה נחתם או לא". אולי קופולה, שכבר שריינה לעצמה את התאריך ביומן, יודעת משהו שכאן לא יודעים.

בלייבל של מייק פאטון

קופולה התגלתה לעולם ב-97' עם "Chupacabra", אלבום בכורה ששילב פופ גרובי ואינטליגנטי עם היפ-הופ חם, מה שהוביל להחתמתה המיידית בחברת הענק קולומביה/סוני. אחרי שהוציאה את תקליטה השני בקונצרן ולא הניבה אי אלו להיטים, היא נטשה את הזירה של הגדולים וחזרה לעבוד באופן עצמאי.

ב-2002 הוציאה את "Little Red Fighting Mood", כבר באותה שנה הוציאה גם את , "Post Traumatic Pop Syndrome" ", וב-2004 את "Afrodite" ועוד שני תקליטים ניסיוניים יותר בהמשך. בתחילת השנה היא שיחררה את אלבומה השמיני "The Black And White Album" באופן עצמאי, אך בסוף אוגוסט האלבום הזה ייצא מחדש באייפקאק, הלייבל של מייק פאטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully