וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וני מיטשל חותמת בסטארבקס

חן רוזנק

25.7.2007 / 12:59

אחרי פול מקרתני וסוניק יות, גם היוצרת הותיקה הצטרפה ללייבל שהקימה רשת בתי הקפה, ותשחרר דרכם את אלבום הקאמבק שלה. קפה או-לה

כנראה שרשת בתי הקפה הירקרקה מציעה הצעות שפשוט אי אפשר לסרב להן – אחרת, איך תסבירו את הירתמותם של החיפושית פול מקרתני ושל סוניק יות ללייבל החדש של סטארבקס. עכשיו, מצטרפת לצמד חברה חדשה, שהתבררה כחובבת פולי קפה גם כן, ג'וני מיטשל.

היוצרת הותיקה והמוערכת הכריזה כי תוציא את אלבומה החדש, "Shine", במסגרת חברת התקליטים שהקימה רשת בתי הקפה סטארבקס, Hear Music. האלבום יוצע למכירה מספטמבר בסניפים של הרשת וכמו כן גם במיני אאוטלטים.

מיטשל, שאיימה כי תפסיק להקליט אחרי צאת אלבומה "Travelogue” ב-2002, חזרה בה מהחלטתה לפרוש, בעקבות העבודה עם הרשת, לפני כשנתיים, על האוסף Artists Choice, - סדרת אלבומים בה כל אמן מרכיב תקליט משלל השירים האהובים עליו.

"עוד ב-2005, ג'וני לא רק מאוד מאוד התרשמה מהנאמנות שלנו למוזיקה ואהבת המוזיקה של לקוחותינו, אלא שהאוסף עליו עבדנו גם הזרים אנרגיה מחודשת לתשוקתה למוזיקה", אמר נשיא תעשיית סטארקבס, קן לומברד, "אנחנו עדיין מנהלים דיונים על איך יראה הדיסק החדש שלה, אבל זה ברור לנו כבר שהיא חזרה, ובגדול."

למעשה, היתה זאת מיטשל עצמה שיצרה את הקשר עם סטארבקס כשהייתה לקראת סיום העבודה על הדיסק החדש. "למען האמת, עבור מעריציה של ג'וני, זה הוא ה'ג'וני' לו הם חיכו", הוסיף לומברד, "זאת ג'וני אמיתית - זו כמעט החזרה שלה כמספרת סיפורים".

הדיסק "Shine" יכולל תשעה שירים מקוריים וגרסה חדשה ללהיט העבר שלה, "Big Yellow Taxi ". כזכור, הרשת Hear Music של סטארבקס נחנכה ביוני עם שיחרור אלבומו של פול מקרטני "Memory Almost Full", שהספיק כבר למכור 448 אלף עותקים בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully