וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "זהר" בפסטיבלים בחו"ל

חן רוזנק

1.8.2007 / 9:32

סרטה של יסמין נובק יתחרה השנה בפסטיבל הקולנוע לוקרנו שבשוויץ. אחר כך יקפוץ גם לצ'כיה לנסות שם את מזלו

אז נכון שבפסטיבל ונציה, שזה מכבר פורסמה רשימת הסרטים המתחרים בו, לא רצו אותנו השנה, אבל הקולנוע הישראלי לא אמר נואש: סרטה של יסמין נובק, "זהר", יתחרה בפסטיבל הקולנוע לוקרנו, שבשוויץ. נציגות ישראלית נוספת בפסטיבל היא של הסרט העלילתי יפן יפן” של ליאור שמריז.

"זהר" יתמודד מול 23 סרטים מרחבי העולם, במסגרת התחרות הרשמית לסרטים קצרים "Leopards of Tomorrow". הפסטיבל יתקיים בין ה-1 ועד ה-11 באוגוסט וסרטה של נובק יוקרן ב-4 באוגוסט, בבכורה עולמית.

כמו כן, נבחר הסרט "זהר" להשתתף בתחרות הרשמית של "Fresh Film Festival", בקרלובי וארי, צ'כיה, ובפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים שיתקיים ברחובות. הסרט "זהר" הינו סרט הגמר של נובק אותו הגישה במסגרת לימודיה באוניברסיטת תל אביב. הסרט מגולל את סיפורה של זהר, נערה מתבגרת, העוזרת לאימה החד-הורית בסלון היופי אותו היא מנהלת בביתם. הסרט עוקב אחר היום בו מגיע המחזר הראשון של זהר הביתה, ופותח אצל זהר שורת שאלות על נשיותה.

את הסרט הפיקה ליאן נובק וצילם אביב קוזלוב, ואת התסריט שנובק כתבה, ערכה מיכל ויניק. בסרט מככבות אלינור כהן בתפקיד זהר, ושרון אלימלך בתפקיד האם. את המוזיקה לסרט כתבה נובק בעצמה, והיא אף מנגנת ושרה בפסקול, יחד עם דפנה קינן, מדפנה והעוגיות.

סרטה הראשון של נובק, "סימה רוצה לגעת באושר" (2004), היה חלק מהסדרה הדוקומנטרית "אנשי התקווה", והוקרן בערוץ 8 ובפסטיבלים בעולם.

(עדכון, 1.8.2007, 13:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully