וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולוש בסינגל בכורה מהאלבום החדש

חיים אברהם

11.11.2008 / 16:38

קולולוש הוציאו סינגל בכורה מאלבום האולפן הראשון שלהם לרגל סיבוב הופעות ברחבי הארץ. ככה זה נשמע

יח"צ - חד פעמי

"People of the Street" הוא שמו של הסינגל הראשון מאלבום האולפן הראשון של קולולוש, והוא שוחרר לרגל יציאתם לסיבוב הופעות שיחל ביום חמישי השבוע. בסיבוב ההופעות קולולוש ירחשו את הארץ, ויופיעו בבנימינה, קרית טבעון, תל אביב, קיבוץ מגל, באר שבע, צאלים, חיפה, כפר סבר וירושלים.

שמו של האלבום הוא "Elements of Sound", והוא הוקלט בפילדלפיה שבארצות הברית, בעזרת המפיק דיוויד אייבורי, שעבד עם שמות כמו אריקה באדו והרוטס. "אנחנו מאוד מאושרים שהגענו לרגע זה", אמר בסיסט הלהקה אורי וינוקור. "זה האלבום השלישי שלנו, אבל הראשון שהוא באולפן. הפקנו אותו בארצות הברית אחרי שנוצר לנו קשר עם אייברוי, שעבד עם אומנים בסגנון שלנו. והוא הסכים לעבוד אתנו במחיר מיוחד, וזה השתלם מבחינת האיכות של האלבום והחוויה כולה", הוסיף.

"הכל מתמצה באלבום הזה", אמר סולן הלהקה רבל סאן, שבעקבות איום גירושו קולולוש פרצה לתודעת הקהל הרחב. "זה מרגיש טוב לחזור הביתה, אחרי שעבדנו על האלבום הזה בחו"ל, וכמוזיקאי אני רוצה לשמח אנשים ולעשות דברים שאני יכול להיות גאה בהם".

קולולוש הוקמה לפני חמש שנים, בג'אז סשנס שבועיים בהם חברי הלהקה אילתרו. אחרי כשנה הם קיימו הופעה ראשונה עם החומרים שלהם בירושלים, ולאחריה הצטרף אליהם רבל סאן, והלהקה שינתה את אופי לכיוון ראפ אינסטרומנטלי. בחודש דצמבר הלהקה מתכננת סיבוב הופעות באנגליה, שאמור להקדים סיבוב אירופאי גדול יותר ואף סיבוב דומה בארצות הברית.

  • עוד באותו נושא:
  • קולולוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully