וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיקים את אלבום האוסף "stereotip!!!"

19.12.2005 / 15:43

האוסף מכיל שירים משלושת הליינים שהופקו במסגרת פרוייקט אינדי, להפצת אמנים שאינם מופצים בחברות ההפצה הגדולות

חבורת אינדי תקיים בסוף החודש במועדון הג'ה פן מסיבת השקה לאלבום האוסף הראשון בהפקתה, "stereotip!!!" שמו.

פרויקט אינדי הוא מיזם שמאפשר לאמנים לחשוף את יצירותיהם לקהל הרחב ללא פער התיווך של חברות התקליטים, הווה אומר: מכירות של אלבומים נבחרים בכ-20 נקודות שונות בת"א - חנויות, מספרות, בתי קפה ופיצוציות. אנשי המיזם, שבחרו בעצמם את האמנים שמשתתפים, לא מגבילים את המושג "מוזיקה עצמאית" לז'אנר מסויים, אלא מתייחסים לכל אמן שלא מופץ בחברת תקליטים גדולה.

יוזמי הפרויקט הם דני קוגלביץ', מנכ"ל רשת הפיצוציה, גיא מנצור - יוצר ומוזיקאי, ושוקי פרי – גם הוא יוצר ומוזיקאי. הרעיון עלה לאחר שמנצור ביקש מקוגלביץ' סיוע במכירת אלבומו החדש, “smooth”, שהופץ עד אז רק בחו"ל, ברשת הפיצוציה שברשותו. קוגלביץ' החליט לפתוח את האופציה הזו בפני אמנים נוספים.

אלבום האוסף, שלכבודו תיערך המסיבה, מכיל שירים מאלבומים שהופצו במסגרת שלושת הליינים הראשונים. הוא יופץ בחנויות ויחולק בחינם במסיבת השקה.

במסיבת ההשקה יתקלטו אמני הפרוייקט, כמו Collie ודניאל קסטנבוים (back to back), שהפיצו את אלבומם המשותף "Braad Sessions" באינדי. גם גיא מנצור מהצמד Smooth יתקלט קטעים מאלבומו הקרב, "A-list". אגב, קטעים מאלבומם האחרון של Smooth נמכרו לסדרות כמו "ניפ/טאק", MTV – The Realworld" ו"עמוק באדמה". אמנים נוספים יבצעו הופעות חיות, ביניהם: אסף תג'ר שמכונה קטמין, ענת דמון בהופעת בכורה של אלבום הבכורה, "Mr. Heavy And Ms. Low" ויותם חיימוביץ'.


השקת "stereotip!!!", יום א', ה-25 בדצמבר, בשעה 21:00 במועדון הג'ה פן בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully