וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנועה הקיבוצית תחגוג יובל לצוותא

מור שני

30.4.2006 / 10:42

לכבוד חגיגות ה-50 של התאטרון, יעלו אמני התנועה ערב של מופעים. בתכנית: המחזה "תרנגול כפרות", מופע משירי דויד זהבי ועוד

התנועה הקיבוצית תחגוג 50 שנה לתאטרון צוותא בשורת אירועים של אמני הקיבוצים. המופעים יעלו בצוותא תל אביב, ויכללו הצגות, ערבי מחווה ושירה, סימפוזיונים ומופעי מחול, החל מה-21 במאי.

במסגרת שורת האירועים, שעל ניהולם האומנותי הופקד חמי סל, יעלה ערב מחווה למלחין דויד זהבי, מראשוני הנוער העובד וממייסדי קיבוץ נען, החתום על לחנים כמו "הן אפשר" ו"יצאנו אט". בערב שיפתח את שורת האירועים, יופיעו יפה ירקוני, דפנה זהבי וחנן יובל בין אמנים נוספים.

כמו כן, יעלה תאטרון הקיבוץ את המחזה "תרנגול כפרות", על פי ספרו של אלי עמיר, בעיבוד חדש, ואת ההצגה "התשמע קולי?" על חייה הסוערים של המשוררת רחל, בשילוב שיריה, בבימוי ישראל גוריון.

בין מופעי השירה יעלו גם "שירת הלב", ערב מחווה ליוצרת מיכל סנונית, מחברת ספר הילדים האלמותי "ציפור הנפש", שתורגם ל-34, ועובד לאחרונה למחזמר. בנוסף, יעלו ערב מחווה לאבא קובנר, בו יגישו שחקנים וזמרים את יצירותיו של הסופר והמשורר חבר קיבוץ עין החורש, וערב מחווה לנתן יונתן בהשתתפות אוהד חיטמן ואורה זיטנר בין אמנים נוספים.

על תחום המחול מופקדת להקת המחול הקיבוצית, שתעלה עם המופע החדש, אקשן U, של רמי באר, ובמוזיקה – התזמורת הקאמרית הקיבוצית בקונצרט "ממוצרט עד אלתרמן", ומקהלת הקיבוץ הארצי עם מקהלת האיחוד במופע משותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully