וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטו החדש של שאמאלאן יופץ בישראל רק ב-DVD

דפנה ארד

4.9.2006 / 13:03

בעקבות כשלונו של "נערה במים" בקופות בארה"ב, לא יוקרן סרטו החדש של אמן הטוויסטים בבתי הקולנוע בישראל

סרט המתח/אימה החדש של הבמאי מ. נייט שאמאלאן, "נערה במים", לא יוקרן בבתי הקולנוע בישראל, אלא יופץ ישירות ל-DVD.

הסרט, של הבמאי האמריקאי-הודי חובב הטוויסטים, עדיין לא כיסה את ההשקעה בו. "נערה במים" צולם בתקציב של כ-70 מיליון דולר. הוא יצא לאקרנים בארה"ב לפני שישה שבועות והכניס שם עד כה 41 מיליון דולר בלבד. מחוץ לארצות הברית הסרט הכניס רק 10 מיליון דולר.

כבר בסוף השבוע הראשון של הסרט הוא נחשב לאכזבה קופתית עם 18 מיליון דולר, פתיחה חלשה ביותר יחסית לשני הסרטים האחרונים שלו: "סיינס" שפתח עם 60 מיליון, ו"הכפר", שפתח עם כ-50 מיליון. מלבד הכשלון בקופות, גם המבקרים לא עשו עמו חסד.

כאמור, בוורנר, שמפיצים לראשונה את סרטו של שאמאלאן, החליטו בשיתוף עם המפיצים המקומיים (גלובוס גרופ-סרטי נוח בישראל), כי במספר מדינות מחוץ לארה"ב לא ייצא הסרט לקולנוע, אלא ישירות ל-DVD. בעבר הופצו סרטיו של שאמאלאן במסגרת "בואנה ויסטה" של וולט דיסני.

שאמאלאן התפרסם בעקבות סרטו "החוש השישי", שביים בגיל 29. את הסרט ראו כחצי מיליון צופים בישראל, ובאותה שנה היה הסרט הנצפה ביותר. סרטו האחרון שהופץ בארץ היה "הכפר" בו צפו 70 אלף איש בישראל.

בתפקידים הראשיים ב"נערה במים" משחקים פול ג'יאמטי (דרכים צדדיות), בתפקיד מנהל אחזקה של בניין דירות והשחקנית ברייס דאלאס האוורד (בתו של הבמאי רון הווארד, שהתגלתה על ידי שאמאלאן ב"הכפר") בתפקיד בתולת-ים שמופיעה בבריכת בבניין וזקוקה לעזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully