וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן בבילון תובע את סאבלימינל על 300,000 ¤

דפנה ארד

5.9.2006 / 14:02

באמריקה כבר היו גומרים את זה ביריות

הראפר אילן (בבילון) שושנה הגיש תביעה הבוקר נגד קובי (סאבלימינל) שמעוני. בכתב התביעה מתלונן אילן על פגיעה בזכויות יוצרים, ודורש ממנו 300,000 שקלים כדי לפצות על כך.

בבילון, המיוצג על ידי עורך הדין גיל בר-זוהר, טוען שקובי שמעוני וחברת "תאקט" פגעו בזכויות היוצרים שלו, כשלא שילמו לו תמלוגים, לא שילמו לו כשהיה זמר חימום בהופעות של סאבלימינל, והשתמשו בשירו באלבום של תאקט ללא הסכמתו.

הבוקר בבילון הופיע בבית המשפט מלא מרץ, ופרק את זעמו בראפ מול כלי התקשורת.

בבילון מרגיש כדוגמא מייצגת לכל מוזיקאי מנוצל: "אף אחד לא צריך לעבוד בחינם כדי לקדם את עצמו, זה לא עובד ככה. בן אדם כותב שירים ומופיע, עולה על במה ורץ, פוגש מעריצים ועובד קשה, מגיע לו לקבל את מה שמגיע לו."

הקשר העסקי בין שני הצ'ילבות החל לפני כ-5 שנים. הם שיתפו פעולה במסגרת חברת ההיפ-הופ "תאקט" במשך שלוש שנים, עד שבאבילון עזב לטובת "בייס רקורדס".

בעבר אילן בבילון נהג להלהיב את הקהל בהופעות של סאבלימינל, וגם תרם את קולו ללא מעט משיריו. את הקריירה שלו התחיל בתור שומר ראש של מפורסמים בלוס אנג'לס.

ממשרד יחסי הציבור של סאבלימינל נמסר: "משפחת תאקט עושה כל שעל ידה לשמור על זכויות היוצרים ופועלת בדרך ישרה והגונה. לגופו של עניין, קשה לנו להתייחס לטענות דמיוניות. היה וכאשר יוגש כתב התביעה, הנהלת תאקט תפעל בדרכים המקובלות.

תמוה, כי אדם אשר לא מצליח שלא להסתבך עם החוק (עברות של סמים , אלימות והטרדה מינית) מאיים בתביעה כנגד סאבלימינל , והתחושה היא שאילן בבילון מנסה לשקם את הקריירה הכושלת שלו, על גבו של סאבלימינל, שוב.

חשוב לציין בהקשר זה, שלאור מעלליו, אילן בבילון אינו חלק ממשפחת תאקט כבר יותר משנתיים."

בוואלה!תרבות מריחים מלחמה מחוף לחוף. עוד לא ראינו קטשופ נוחת על צ'יפס!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully