וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן רודס יופיע עם אביב גפן

דפנה ארד

25.10.2006 / 15:16

יש תאריכים להופעתו של קלידן דרים ת'יאטר היהודי בארץ. והוא גם יטייל באיזור

השמועות על בואו לארץ של קלידן להקת הפרוגרסיב-מטאל דרים ת'יאטר, ג'ורדן רודס לארץ היו נכונות מאוד, והיום פורסמו כל הפרטים על ההופעה המשותפת שלו עם אביב גפן.

רודס היהודי יגיע לישראל לחמישה ימים, ויתארח במופע החורפי של אביב גפן וערן מיטלמן במועדון הגולדסטאר זאפה בתל אביב שלוש פעמים, בתאריכים 27-29 בנובמבר, בשעה 21:00.

הכרטיסים להופעה יעלו 130 שקלים. במהלך השהייה שלו בארץ הוא יטייל בארץ ויערוך מפגש עם מועדון המעריצים הרשמי של דרים ת'יאטר בישראל.

ג'ורדן רודס התחיל כפסנתרן קלאסי בתור ילד בג'וליארד שבניו יורק. בגיל 19, בניגוד לעצת הוריו ומוריו נטש את הסגנון הקלאסי והתחיל לנגן בלהקות רוק, על סינתיסייזרים. ללהקה דרים ת'יאטר הוא הצטרף בשנת 1999, במקום דרק שריניאן, עד אז הוציא שלושה אלבומי סולו. את גפן הוא פגש כשהופיע בתחילת 2005 הופיע עם ההרכב שלו ושל סטיבן ווילסון, בלקפילד, בזמן שהם הופיעו בחוף המזרחי של ארצות הברית.

בראיון לאתר המטאל הישראלי מטאליסט לפני כשנתיים, רודס הביע את רצונו לבוא להופיע בארץ עם הלהקה: "אתם יודעים שאנחנו מתים לבוא לנגן פה. היינו מעורבים בזמנו במשא ומתן בעניין, אך לצערנו היו פערים בין הסוכנות לבין המפיק הישראלי שלא היו ניתנים לגישור. לי ולמייק, מאד חשוב לבוא לנגן פה כיהודים, כי אנחנו אוהבים את המדינה, וגם כי אנחנו יודעים על המעריצים המסורים שיש לנו פה."

כרגע רודס עובד על אלבום סולו ואלבום חדש של דרים ת'יאטר. רודס עבד בעבר עם דייויד בואי, והופיע יחד עם אנריקו איגלסיאס ולצד סטינג ואלביס קוסטלו, ועכשיו – עם גפן, לא רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully