וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדורת הפלטינום של ביונסה - עבודה בעיניים?

1.12.2014 / 0:00

שנה אחרי האלבום שנחת משום מקום והסגיר מוחות אסטרטגיים מיומנים, ביונסה משחררת מהדורה מיוחדת ל"Beyoncé". למה זה מביא לנו את הסעיף ומה יהיה עם כס המלכות היציב בתבל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד 6/6. ביונסה אשת עסקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה עוד יש לה לתת ועד לאן הגבולות יימתחו? במבט מלמעלה, אבל ממש – מלמעלה, ביונסה יכולה להזיז את העניינים מתי ואיך שתרצה. אין אדם שיכול לחנך, לעדן או לרסן את המפלצת, אולי חוץ מג'יי זי שבסך הכל נראה מבסוט כמוה. כך לפתע, 13 בדצמבר 2013, היא מפילה עלינו את "Beyoncé", אלבום שמכיל 14 שירים ו-17 קליפים שפורסמו ללא הודעה מוקדמת וללא תוכנית שיווקית. כאן כמובן אין אף שה תמים, כך שמלכת אמריקה לא תצליח לסובב אותנו על האצבע – אלא שאופס, יצא שאכלנו את התרגיל וגם תקענו גרעפס של שביעות רצון. לאף אחד לא נותר ספק, הזוג הממולח ביותר באמריקה יודע איך להפוך אר נ' בי לקופת מזומנים ולפעול בלי לסטות על פי סעיפי התכנית האסטרטגית. העמידה פה ושם לצד מישל וברק אובמה, סתם כדי להחליף דאחקות בגובה העיניים, מוסיפה אפיל נשיאותי ובקיצור, הכל שנון ונוצץ שם בממלכה והעסקים מתקתקים – אז למה שלא נשתוק ונשתכר מאהבה?

הקליפ ה"ביתי" שיצא בשבוע שעבר ומקדם את האלבום:

כמעט שנה שלמה אחרי, ביונסה מוציאה את מהדורת הפלטינום של האלבום והעולם שוב קורס מציפייה. אף אחד לא מרגיש שנכנסנו להילוך חוזר

25 בנובמבר, כמעט שנה שלמה אחרי, מוציאה ביונסה את מהדורת הפלטינום של האלבום המדובר והעולם שוב קורס מציפייה. בלי שנרגיש שאנחנו בהילוך חוזר יוצאים שני שירים – "7/11", ו"Ring Off". גם הם במתכונת של האחים הגדולים (כבר בני שנה כאמור) ולכאורה משיבים את הרוח החיה שהגיעה עם האלבום. הכל טוב ויפה ובקליפ ל"7/11" ביונסה משתוללת עם חברות, מתחככת בדי אן איי אנושי כמו ב"XO" החמוד והתחושה היא שזה לא עוד שיר מועדונים נוסח "תזיזו את התחת", אלא (כרגיל) משהו גדול מהחיים. כל אלו לא סותרים את העובדה שמהדורת הפלטינום, שגם כוללת רמיקסים (ל"Flawless" עם ניקי מינאז', ל"Drunk in Love" עם ג'יי זי וקניה ווסט, ל"Blow" עם פראל וויליאמס ול"Standing on the Sun" עם מר וגאס), DVD עם קטעים מהמופע "The Mrs. Carter Show World Tour" ולוח שנה, יכולה להביא את הסעיף. להוציא אלבום בדצמבר, רגע לפני שמבקרי המוזיקה והמדרגים סוגרים את מצעדי השנה, מעמיד את ביונסה על התפר שבין 2013/2014 - דבר שעושים תוך שיקול דעת והוא מובן. ביונסה קטפה פרסים בטקסי 2014 השונים ובצדק (ספוילר: גם לרשימות שלנו היא תשתחל בקלות). אבל ברצינות, להוציא שוב את אותו אלבום עם תוספות שהן סך הכל גרסה מצ'וקמקת של האלבום ההוא?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נהיה כנים לרגע, אין באמת חדש תחת השמש. ביונסה לא מביאה לנו אותה בשיתוף פעולה עם אנשים שמעולם לא שמענו עליהם (כמו לדוגמה אמני אינדי שהיו מתים להתקרב), או נניח עם פרטנרים שבחיים לא היינו מדמיינים (פרינס?) ואפילו לא מפתיעה עם איזה פיצ'ר של הולוגרמה (אם לחשוב בדיוני וענק) - שום דבר מזה. את הכל כבר הכרנו וחוץ מלעשות עוד בוחטה לחשבון הבנק המשותף או לתכנית החיסכון של הילדה, אין ערך מוסף, בטח לא אמנותי/מוזיקלי, להוצאת הפלטינום המפוארת. אנחנו כמובן נבלע את זה ונסתום את הפה עד מכת המחץ הבאה, אבל בחיאת ביונסה (וגם ג'יי זי), תעבדי מחדש על הבוני וקלייד שלך, אה?


הולכים אחרי ביונסה בעיוורון? בואו נתווכח על זה

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully