וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ לוק 24: פופ לוק טרללה גדלנו בשנה

פופ לוק חוגג יום הולדת שנה בקאסט קיצי של מוזיקה שטופת שמש שהולכת מצוין עם בריכה. פרטית, בטח שפרטית

לא יותר מארבעה קאסטים כאלה בשנה. זאת היתה ההחלטה. קל מאד להיסחף ולכן צריך היה לשים גבול ברור. קאסט אחד בלבד בשלושה חודשים יהיה מוקדש לעונה ולהשפעה של מזג האויר על מצב הרוח המוזיקלי. וזהו. יותר מכך זה כבר נהיה דביק כמו חיבוק לשלום בלילה תל אביבי טיפוסי. זה לא נעים לאף אחד.

אז הפעם זה אחד מהקאסטים האלה. כי אין כמו אוגוסט בשביל מיקס של מוזיקה שטופת שמש, משהו אופטימי וכיפי, אבל בעיקר קליל, פשוט, שלא דורש הרבה מהמאזין, כי חם מדי בשביל להתרכז, רבאק. פופ לוק השבוע הולך לכיוון שבו עוד לא ביקרנו, עם סאמר ג'אם שכולו גרוב איטי ומנומנם, נו-דיסקו לטבול לצליליו את כפות הרגליים בבריכה, אבל בריכה מהסוג הפרטי בבית בכפר שמריהו, כן? לא מאלו שבבית מלון באילת, או ליד מרכז מסחרי של שכונה ששמה מתחיל ב"נווה".

עוד סיבה לכך שאנחנו לוקחים את זה איזי הפעם, זה שבעצם מדובר בקאסט חגיגי למדי. פופ לוק טרללה, גדלנו בשנה. אחרי שנה של קאסטים שמביאים לכם את המיטב של האלקטרוניקה והגרוב החדשים, מוזיקה מתוחכמת, או סתם מתחכמת, לפעמים אולי מאתגרת וקשה קצת לעיכול, הפעם אנחנו במצב רוח חגיגי, ובא לנו ליהנות ושכולם יתפננו איתנו.

ואם כל זה לא מספיק, הקאסט הפעם הוא גם הראשון שמוקלט בתקלוט לייב מחוץ לאולפן, בתוכנית הראשונה של פופ לוק במהדורת הקיץ שלה בתדר, כחלק משיתוף הפעולה של הפופ אפ רדיו עם וואלה! תרבות. בקיצור, קיץ, יומולדת ומשדר חגיגי ראשון הן כולן סיבות מעולות לקאסט קיצי ונטול דאגות, משהו עצל ונינוח שאפשר להפליג איתו אל תוך השקיעה.

Poolside שאחראים לקטע השני במיקס, הם נותני הטון העיקריים בקאסט השבוע. לא כל יום מגיע הרכב עם שם שכל כך תואם את המוזיקה שהוא יוצר. אחרי שנים רבות של עבודה בלי להוציא כלום, בשנה וחצי האחרונות שוחררו לרשת כמה קטעים של הצמד המנוסה הזה, וכולם ללא יוצא מן הכלל היו לא פחות מנפלאים. רוב הקטעים האלו התגלגלו אל אלבום הבכורה שלהם שיצא בחודש שעבר, "Pacific Standard Time" שמו, ולשם הוא בהחלט מכוון, אל הזמן המקומי של הבית של Poolside בלוס אנג'לס. כך שמדובר באלבום שזוכה בתואר אלבום הקיץ המושלם, עוד לפני שבכלל מאזינים לו.

למרות שבוויב הזה שהלכנו עליו הפעם אין בעצם כל חדש ומדובר בסאונד שנמצא איתנו כבר הרבה זמן, עדיין נדמה שחל איזה שינוי קל איתו לאחרונה. המגמה של קירוב לבבות בין האינדי והאלקטרוניקה הפכה בולטת למדי בשנה החולפת, וכך גם הגבול בין נו-דיסקו לאינדי-דיסקו היטשטש כמעט לגמרי בצד הרקיד של הספקטרום, וגם בקטעים האיטיים יותר. הרבה פעמים כבר לא ברור אם יוצר ספציפי הוא יוצר אינדי שמושפע מאד מאלקטרוניקה, או ההיפך הגמור. אנחנו אוהבים את התהליך הזה, ובקאסט השבוע משתתפים יוצרים נוספים שמגיעים בדיוק מהמקום הזה – Acid Washed שקרוי על שם תהליך הלבנת הג'ינס בשטיפה עם אבן ספוג וכלור, ו-sloslylove, אחד היוצרים האהובים עלינו כרגע.

עוד בקאסט גם נו-דיסקו יותר מסורתי של אנשים כמו פיט הרברט, שמשחקים על הסאונד הזה כבר כמה שנים טובות. בנוסף מחכים לכם גם כמה אדיטים/רימיקסים לסול מתקתק, שירים של בובי מקפרין וג'ורג' בנסון, כי בכל זאת קאסט קיצי בלי קצת סול זה כמו מיקס בלי נשמה. וזהו, פופ לוק בן שנה וזה זמן מעולה להודות לכל המאזינים והקוראים היקרים על שנה די מדהימה, לוואלה! תרבות ולאבינו שבשמיים על ההזדמנות להביא קצת מוזיקה מסוג אחר לקהל שאולי לא היה מגיע אליה אחרת. תודה לכולכם שפיניתם לנו מקום בלו"ז ההאזנה הצפוף שלכם, אנחנו יודעים שאתם אנשים עם אוזניים מאוד עסוקות. נפגש בשנה השנייה שלנו, בעוד שבועיים, כאן ו/או בתדר עם הגרסה המלאה והארוכה של מהדורת הקיץ של פופ לוק.

הפלייליסט:

00:00 - Craig David - Walking Away (Get Craig David off my yacht Rework by Drop Out Orchestra) // Drop Out Orchestra
06:30 - Poolside - Only Everything // Scion A/V (Free Download)
12:30 - Dj Butcher - Music Turns Me On (Greg Wilson Re-Touch) // The Chopshop Music
17:30 - Casio Social Club - Justin Illusion // Mullet
22:30 - Hotbox - Marvin's Gangsta Groove // Gazeebo International
26:00 - Sunner Soul - Glasgow // Disclosure Project Recordings
31:30 - Cosmonaut Grechko - Headphone Girl // Soundcloud (Free Download)
37:00 - Moon Boots - Sugar // French Express (Free Download)
42:00 - Bobby Mcferrin - Thinkin' About Your Body (Falcon Punch Remix) // Soundcloud (Free Download)
47:00 - Moon Runner - House Track One (Pete Herbert version) // Maxi Discs
53:00 - Acid Washed - For Your Eyes Only // Record Makers
57:00 - George Benson - Love X Love (Jehans Faithful Touchup) // Soundcloud (Free Download)
62:30 - sloslylove - Night Moves // Bandcamp

  • עוד באותו נושא:
  • פופ לוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully