וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ לוק 38: שתחיה בזמנים משעממים

28.2.2013 / 11:55

שבועיים חלפו מאז הקאסט הקודם, ושומו שמיים, לא צמח מאז אף תת-ז'אנר שעשה מהפכה במוזיקה האלקטרונית. במקום זה, קבלו מיקס נוצץ של הטראקים הכי מעיפים מהתקופה האחרונה

להורדת הקאסט
לעמוד הקאסט
קפצו ל"החיים בלופ" של יותם אבני, אחיו של "פופ לוק"
הבלוג של רוני פיאלקוב
דברו על הקאסט בפייסבוק שלנו

פעמים רבות אנחנו עוסקים כאן במגמות וטרנדים חדשים באלקטרוניקה, אבל לפעמים קורה, מי היה מאמין, שבמשך שבועיים תמימים לא קם סאונד חדש שמאיים לכבוש את הרשת ואת העולם. כל כך יבש היה בחזית הז'אנרים החדשים בשבועות האחרונים שהדבר הכי מרגש שקרה בתחום הוא האתר הזה שעלה לפני יומיים ומציג גרסאות במידי, שפת המוזיקה למחשבים הראשונה, הבסיסית והפרימיטיבית ביותר, לקלאסיקות אלקטרוניקה מודרניות של הרבה מהיוצרים הכי בולטים בתחום. לא הבנו אם זה אמור להיות מצחיק או שהתקופה שאנחנו חיים בה כל כך אוהבת הפוך על הפוך שזה בעצם שיא המגניבות. כך עברו להם הימים מאז הפופ לוק האחרון, סתם עוד שבועיים שאפשר להשתעמם בהם למוות מהכמויות הבלתי נתפסות של מוזיקה נהדרת מכל הסוגים והמינים שהפציצה מכל הבלוגים, הרשתות החברתיות, המיילים, סאונדקלאוד, מיקסקלאוד, בנדקאמפ, פודקאסטים, ריליסים, פרומואים ועוד ועוד. כמו תמיד עברנו בשבילכם על ה-כ-ל והתוצאה היא מיקס חדש ונוצץ עם הבסט אוף המיטב של מה שמצאנו.

פותחים עם טובי טוביאס. לפני שנה ומשהו ביקר כותב שורות אלו בבריסטול ובלונדון לשילוב נהדר בין ביזנס לפלז'ר, ובצורה מפתיעה למדי, מתוך לו"ז עמוס של מסיבות ותקלוטים של שלל שמות גדולים ורציניים, מי שבלט מכולם היה דווקא טוביאס הפחות מוכר שהעלה באש רחבה קטנה במרתף של בר ג'מייקני נידח במזרח לונדון בערב של הליין המעולה Disco Bloodbath. התקלוט שלו אכן היה מרחץ דמים של דיסקו, נו-דיסקו, ספייס דיסקו ואללה-איסתור! דיסקו, אבל דווקא בקטעים עליהם הוא חתום בעצמו לוקח טוביאס צעד אחורה ויוצר לרוב משהו עמוק ומהורהר יותר, עם אותו תו איכות בלתי מתפשר. למרבה הבושה זו רק הפעם הראשונה שקטע שלו מופיע בקאסט, וגם זה רק רימיקס שלקח יותר מחודשיים מאז שיצא עד שנמצא הספוט הנכון בשבילו. מצטערים טובי, מבטיחים להשקיע בך יותר בעתיד.

את דוק דניקה אתם עשויים לזכור עוד מלפני שנתיים בזכות הקטע החולני שלו Mario's Mushrooms, מהתקופה שהשילוב שכל כך חם עכשיו בין בייס להאוס היה עוד בחיתוליו. מאז הוא הספיק לשתף גם פעולה עם Benjamin Damage ובחודש הבא הוא חוזר עם אי פי חדש שמראה צד מעט שונה שלו. ב"Sketches Of You" הדוקטור עוזב רגע את הרחבה, מוריד את הרגל מהגז ונותן מרווח לקטעים שלו לפתח יותר אישיות ואופי, כשהתוצאה, במקרה של "Just Say The Words" שכאן בקאסט, היא משהו מיוחד ומופלא למדי, מעט Wonky ומוזר, אך מאד מאד יפה ובכל זאת ענייני. מומלץ בהחלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Fort Romeau/מערכת וואלה!, צילום מסך

Fort Romeau, מהיוצרים המרתקים והטריים ביותר שהתגלו בשנה שעברה, חוזר גם הוא במרץ, אחרי ציפייה רבה, עם סינגל חדש שנשמע מעולה. עד שנצליח לשים את הידיים הוירטואליות המטונפות שלנו על צד ב' של הסינגל, Love (Dub) הנהדר, מתנגן בקאסט צד א' שלו, הקטע SW9, שלמעשה "יצא" כבר להורדה חינם ב-XLR8R לפני כמעט שנה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוטור סיטי דראם אנסמבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד במיקס קטע מתוך אי פי חדש של MCDE, מוטור סיטי דראם אנסאמבל, שנשמע עוד יותר מתמיד כאילו הוא אכן בעצם מדטרויט ולא משטוטגארט, המוטור סיטי של גרמניה, כשהוא מתאים בדיוק במרחב שבין ת'יאו פאריש למודימאן עם הסאונד האנלוגי של מכונות התופים, ועם הלכלוך ותחושת הגריז שעוטפת את הכל. עוד בשמות היותר מוכרים תמצאו כאן גם את ג'ון טאלאבוט האהוב שמרמקסס יחד עם Pional את The xx ומוכיח שוב שהאלבום האחרון שלהם נשמע הרבה יותר טוב ברמיקסים מאשר במקור.

להקת The XX. Dave Hogan, GettyImages
The XX/GettyImages, Dave Hogan

וסוגרים עם שניים מהשמות שהולכים, בתרגום ישיר, להתפוצץ בענק בקרוב. אחד מהם הוא Ryan Hemsworth התמהוני אך מוכשר שסוגר את הקאסט עם רימיקס מופלא לאחד השירים היפים ביותר של השנה החולפת, Open של Rhye. השני הוא Kaytranada, שאנחנו פמפמים לכם כבר חודשים בזכות הרימיקסים/אדיטים הממכרים שלו לג'נט ג'קסון ו - ממש בקאסט הקודם - טידרה מוזס. נראה שהוא רק מסובב עוד ועוד ראשים, ועומד לסובב הרבה נוספים עם אלבום הבכורה הקצר שלו שיצא השבוע. כבר זמן רב שקולות של סצינה איכותית מגיעים מקנדה בכלל ומונטריאול בפרט, ו-Kaytranada מגיע משם בדיוק בזמן הנכון לרכב על ההייפ, וטוב שכך. ובזאת סיימנו, גם אנחנו הולכים לרכב על ההייפ אל עבר השקיעה. נשתמע בעוד שבועיים.

הטראקליסט המלא:

00:00 - Toby Tobias - Running Away (Homeboy Dub) // Burek
05:30 - Lane 8 - Every Night // Soundcloud (Free Download)
10:30 - Maxmillion Dunbar - Ice Room Graffiti // Rvng Intl.
14:30 - The xx - Chained (John Talabot & Pional Blinded Remix) // Unreleased
22:30 - Extrawelt - Neuland (Robag Wruhme Rekksmow 001) // Free download
26:00 - LB - Superstitious Heart (2020Vision Vocal Mix) // 2020Vision
32:00 - Fleetwood Mac - Dreams (Gigamesh Edit) // Soundcloud (Free Download)
37:00 - Dane Chadwick - vowelS (Dap Hound's Warm Intentions Mix) // Astronautico (Free Download)
42:00 - Doc Daneeka - Just Say The Words // 2020 Midnight Visions
47:00 - Fort Romeau - SW9 // Ghostly (Free Download)
51:00 - Justin Timberlake - Suit & Tie (Julio Bashmore Remix) // Soundcloud (Free Download)
56:30 - Motor City Drum Ensemble - Send A Prayer Pt.2 // MCDE
1:00:00 - KAYTRANADA - Hot Jazzybelle // Jakarta Records
1:04:00 - Rhye - Open (Ryan Hemsworth Remix) // Unreleased

  • עוד באותו נושא:
  • פופ לוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully