וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ לוק 65: להיטי הקיץ הרותחים

16.6.2014 / 10:01

הקאסט האלקטרוני של רוני פיאלקוב מתכונן לקיץ חם והפגזת להיטים מכל עבר. בין היתר תיתקלו ברימיקס הנכון ללנה דל ריי, ביוהאן סדרברג השוודי ובאלבום הפופ המושלם

אפשר להתחיל. גלי החום ההיסטריים והלחות הזוועתית אולי עדיין לא כאן, אבל בכל קנה מידה אפשרי, ובטח שביקום המוזיקלי, יוני = קיץ, והתעשייה, גוועת או לא, עדיין מתוזמרת היטב ומשגרת לכבודו הימנונים לכל עבר. עד כמה שההתניה הזו - שקיץ זה להיטים בכמויות, כמה שיותר פשוטים וכמה שיותר אנרגטיים - היא די מגוחכת, יש בזה גם משהו מרגש מעט. בתזמון מושלם הם מגיעים כולם ביחד, מכל התחומים: ברוקנ'רול מייצגים הבלאק קיז וג'ק וויט עם אלבומים חדשים, באר אנ' בי/פופ מריה קארי וכאילו-שלא-הספיק-לנו-ממנה-בפתיחה-של-המנודיאל-לכמה-השנים-הקרובות ג'יי לו. סטיב אאוקי וטייסטו בדאנס, סאם סמית' וסיה מהמיינסטרים היותר איכותי, פאף דאדי מוציא אלבום משותף עם גיא גרבר ו.. - רגע מהה?! כן, זה באמת קורה. טוב, הבנתם את הרעיון, ואיבדתי את חוט המחשבה.

בכל מקרה, גם בתחום של פופ לוק לא חסר אקשן, בין אם אלו להיטי רחבות שופעי שמש או פניני אינדיטרוניקה מושלמות, והקאסט הפעם מתכוונן לאווירת פתיחת הקיץ הרשמית. אנחנו לא הולכים על זה בכל הכח עדיין, ושומרים לא מעט תותחים כבדים לחודשים הקשים שלפנינו, אבל קשה יהיה לפספס את ניחוח הבריכה במיקס, בין השאר עם קטעים שלא מתביישים בשם התואר "Balearic", טרקים שהמילה צ'ילאאוט אשכרה נמצאת בשם האלבום בו הם יוצאים, הרבה ווקאלז מתקתקים, מלודיות דביקות ואפילו, ישמור השם, סקסופון.

לנה דל ריי כבר הוציאה את להיט הקיץ שלה, "West Coast", וכמצופה ממי שכל כך חשוב לה לעשות את הכל הכי "נכון" היא הזמינה כמות מרשימה במיוחד של רימיקסים משלל כיוונים וטעמים שונים, כולל אחד של פור טט שהלך על זה מינימלי ומהפנט, אחד של Solomun שלוקח את השיר לרחבה וקורע אותה איתו, אחד של דן אורבך מהבלאק קיז, שהוא למעשה גם המפיק של האלבום החדש שלה ועוד ועוד. הדיבור ברחוב הוא שהמופע החי של דל ריי, איתו היא תגיע גם לכאן בעוד חודשיים, הוא משמים למדי, עניין לא מפתיע בהתחשב באנמיות הכה מזוהה שלה. אבל זו בדיוק התכונה הזו שמאפשרת לקול וללחנים שלה להיות חומר כה מושלם ביד היוצר, להשתלב מושלם ולהפוך בעזרת טיפול מקצועי לכמעט כל דבר. מבין שלל הרימיקסים, לקאסט נכנס זה של Alex Nagshineh שמותח את הקטע כמו מסטיק בשמש הקליפורנית לכדי יצירה מושלמת לרחף איתה בחצר הפרטית במאליבו בזמן שמתאוששים מהניתוח הפלסטי התורן של השנה, שמשפץ את מה שצריך, על פי מיטב צו האופנה לקיץ הקרוב.

אחד מהאלבומים המצופים ביותר של האינדיפופ לקיץ זה הוא של La Roux, הרכב שהתחיל כצמד, אבל ב-7 ביולי חוזר כאקט של אישה איקונית, אזוטרית ומאד ג'ינג'ית אחת. חמש שנים אחרי אלבום הבכורה מגיע האלבום החדש " Trouble In Paradise", שלמרות מה שאפשר לנחש משמו הדי מפורש, ומכך שבן לנגמייד, מי שהיה חצי מהצמד עזב במהלך העבודה עליו, כל העדויות מצביעות על כך שמצופה לנו אלבום פופ קרוב למושלם. בינתיים יצאו שלושה שירים, האחרון מביניהם הוא "Tropical Chancer" שמערבב את השפעות הניו וויב הרגילות של לה רו עם כיוונים אייטיזיים נוספים ובעיקר מזכיר וייב קאריבי מהסוג שגרייס ג'ונס (שנראית קצת כמו הנגטיב של לה רו כשחושבים על זה) אהבה לרכב עליו. ועוד לפניו יצא השיר המושלם "Let Me Down Gently" שמגיע כאן ברימיקס עדין ונכון של מפיק ודי ג'יי מהבולטים בסצינת הדיסקו הנורדית המשגשגת, פרינס תומאס.

ואם אנחנו אצל הנורדים, את HNNY אתם כבר מכירים? יוהאן סדרברג הוא היצוא הרותח ביותר כרגע משבדיה. אחרי 2013 נפלאה שכללה את הקטע הנהדר איתו פרץ - "For The Very First Time", ועוד כמה להיטים, האני מיצב את עצמו כאחד המפיקים הצעירים הבולטים שיש להאוס ובכלל להציע, וכל ריליס שלו רק מוכיח את זה שוב ושוב. סדרברג יכול ליצור קטע איטי ומרחף באותה קלילות בה הוא יוצר קטע האוס מפוצץ באסים שמכוון הישר לרחבה, והוא שולט גם בכל הספקטרום שנפרש ביניהם. האני אחראי גם על אחת מסדרות המיקסים היותר כיפיות שאפשר למצוא ברשת – “Music For Listening” שרצופה בסוכריות איזי ליסנינג, בוסה נובה קלילה, קלאסיקות סול ועוד דברים מתקתקים במיוחד, מה שבהחלט יכול להסביר את היכולת שלו ליצור קטעים שנדבקים לאוזניים ולא עוזבים, מגע המידאס של הפקה פשוטה ואפקטיבית. לכבוד הקיץ HNNY חוזר עם שני קטעים חדשים, כולל אחד תחת השם הפיגורטיבי "Most Really Pretty Girls Have Pretty Ugly Feet", ומשאיר את כל העוקבים אחריו מאוהבים כתמיד, כשהוא מוכיח שגם קיטש קייצי זה תחום שקטן עליו. בבקשה תעקבו אחרי HNNY. הוא יעשה לכם מתוק בלב.

עוד בקאסט: סינגל חדש שעומד לצאת בקרוב לנייל רוג'רס, הגיטריסט הנודע של Chic, שרוכב על גלי האהבה המחודשת אליו בזכות שיתוף הפעולה עם דאפט פאנק ב-"Get Lucky", כאן ברימיקס בגרסת השקיעה של איש הרדיו המוערך רוב דה באנק, וגם ביקור בכורה של הגרייטפול דד בפופ לוק (!). תמצאו כאן גם לא מעט ניו-דיסקו כולל קטע חדש ומעולה כרגיל של הכוכב העולה Moon Boots, עוד אחד מאנשי הלייבל המושלם French Express, וגם רימיקס לשיר חדש של ההרכב החמוד טינג טינגז (התגעגענו!), כמה שירים-אמיתיים-של-ממש ואפילו משהו שגובל בשאנסון, מתוך האלבום החדש של יוצר האלקטרו-פופ הצרפתי סבסטיאן טלייה שעומד לצאת בחודש הבא. כן, השמש עלתה לנו לראש. עד כאן להפעם, שלום, תודה, וקיץ מוצלח לכולם.

נ.ב. – בחודש הבא נציין לפופ לוק שלוש שנים של מוזיקה נהדרת באירוע גרנדיוזי. שריינו לכם ביומן את ה-10.7 כדי לבוא לחגוג איתנו. פרטים בפרק הבא!

סטליסט:

00:00 - Blackbird Blackbird - Love Unlimited // OM Records

03:30 - Lana Del Rey - West Coast (Alex Nagshineh) // Polydor

09:30 - La Roux - Let Me Down Gently (Prins Thomas Remix) // Polydor

17:00 - The Ting Tings - Wrong Club (Club Mix by The Super Criticals) // Free Download

24:00 - HNNY - Always (Short Edit) // Omena

28:30 - Sébastien Tellier - Sous Les Rayons Du Soleil // Record Makers

32:00 - Chassol - Odissi, Part II (Yuksek Remix) // Partyfine

36:30 - So Baris - She’s On Fire (Lazerjet Remix) // Deram Records

41:30 - The Grateful Dead - Casey Jones (The Golden Ponu “Golden Classics” Remix) // Free Download

47:00 - Moon Boots - Whatever You Need // French Express

52:00 - Faze Action - Stuck // FAR

57:00 - Nile Rodgers (Rob Da Bank Sunset Remix) // CR2 Records

01:02:30 - Coco, Steel & Lovebomb - Hey There Look At You Unravelling // Melodica Recordings

01:08:00 - CFCF - Being With You // Dummy

  • עוד באותו נושא:
  • פופ לוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully