וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטירה לוגית: דרור רפאל מסכם שבוע

דרור רפאל

17.6.2010 / 9:00

הכי ישראלי זה להיות גם עיתונאי וגם פוליטיקאי, גם תורת משה וגם תורת הגזע, גם מעשה סדום וגם נסיבות לא מחמירות. דרור רפאל מסכם שבוע וובוזלה

מי ישראלי בעיניך?

ישראלי בעיניי זה להיות גם וגם. תמיד אני אומר לאשתי שתחיה ולבני יואב שהכי ישראלי זה להיות גם וגם. גם עיתונאי וגם פוליטיקאי.

לפעמים אני מרגיש שאני לא ולא. לא עיתונאי, כי אף פעם לא שאלתי שאלה קשה, וגם לא פוליטיקאי, כי אף פעם לא הצגתי עמדה קשה. קושי זה לא שם המשחק שלי. אני רוצה להיות נחמד. גם נחמד וגם חמוד. גם וגם. גם לעבוד בעיתון, אבל גם לאסור על עיתונאים להיכנס לאולם שאני נואם בו. כי אני גם וגם. וגם לא ולא. הכי ישראלי.

לא קיצוני כמו אבא שלי וגם לא מתון כמו אשתי שתחיה. וגם לא באמת חמוד כמו בני יואב. גם וגם ולא ולא ואיך זה כש. הכי ישראלי, וממש לא מכאן. מעשן סיגרים, נהנתן, הכי חי, אבל מדבב את אבי שמת כדי להוציא ספר.

גם וגם ולא ולא ואם יש על הדרך עבודה מכניסה, אז למה לא.

למה עמנואל היא פלוטילה 2?

היום תצא "אם כל ההפגנות" של הורים מעמנואל המסרבים לציית להוראת בג"ץ שילדות אשכנזיות וספרדיות ילמדו יחד. האשכנזים מעדיפים ללכת לכלא, כאילו שבכלא הם לא יישבו יחד עם ספרדים.

ח"כ גפני אומר "לא נכבד פסקי דין שמנוגדים לדעת תורה". כבוד הרב ודאי מתכוון לתורת הגזע, ולא לתנ"ך. גפני שם עצמו על ספינת המרמרה הגזענית שבדרך לחופי ישראל ומצטייד באלות וסכינים. בג"ץ מנחית לספינה חיילים כדי לאסור את יושביה. השאלה היא לא מי ינצח, אלא למה כולנו שוב נפסיד.

כי לישראל אין רב חובל. בפלוטילה 1 כבודו היה בקנדה ואחרי שבוע סיפק תגובה תמוהה שעשינו מה שכל מדינה היתה עושה. וואלה, מי למשל? ואילו פלוטילה 2 תופסת את מכובדו באמצע ויפסנה.

אנחנו על משט ללא הגה ובלי כיוון. השסע החברתי פעור, הבידוד העולמי מחמיר, הגענו למצב שדבנדרה בנהארט ביטל את ההופעה בארץ. והשאלה הגדולה היא, כמובן, מי זה לעזאזל דבנדרה בנהארט?

איך נולדה עסקת הטיעון?

אנחנו תובעים על אונס, תקיפה בנסיבות מחמירות ומעשה סדום.

אבל אפרתי לא התכוון, הוא שתה אלכוהול. תראו איזה מסכן. הוא הקורבן פה.

טוב אז נוריד לו את האלימות.

אבל תראו כמה הוא חמוד. הוא היה המאבטח של הרמטכ"ל. הוא תמים כמו שה.

טוב, נוריד לו את האונס.

אבל הוא כזה מתוק ויש לו חברה פרחה. הוא כבר נענש מספיק.

אז רק מעשה סדום בנסיבות מחמירות.

אבל למה מחמירות למה? הוא סתם עשה את זה באווירה טובה.

טוב. בלי אונס, בלי תקיפה ובלי אלימות. נשארנו רק עם מעשה סדום בנסיבות חבריות.

נהדר. לכי הביתה חמודה ותגידי תודה שלא האשמנו אותך בטיזינג. ותפסיקי לשבת במכונית עם מפתחות בסוויץ'. זה מפיל בחורים תמימים וחמודים כמו סרן אפרתי.

כמה נעים הוא צליל הוובוזלה?

רבים מכם מתלוננים על צלילי הוובוזלה העדינים והנעימים שעולים מהטלוויזיה. ומה חשבתם כשבחרתם לקיים את המונדיאל בדרום אפריקה, שתשמעו כינורות? רעש הוובוזלה צורם ומזכיר להקת דבורים. אבל, הוא נעים יותר מהחפירות של דן מנו ועידן קפון.

אף אחד לא מבין מה הסיבה לתקיעה בוובוזלה, האם היא נועדה לבלבל את הצד שכנגד או לעודד את הצד שבעד? היא עולה עוד לפני תחילת המשחק ונשארת בראש שעות אחריו. היא העונש של כל מי שמכור למונדיאל.

בשבילנו הוובוזלה היא חור בראש, בשבילם היא הבעת שמחה. ממש כמו אחינועם ניני וקובי פרץ. כל אחד והוובוזלה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully