וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדברים שתמצאו בגיהנום: יוצרים מספרים על השנה הרעה בחייהם

7.10.2011 / 10:00

ערן צור חטף התקף אפילפסיה, אלון גל קרס כשאמו נפטרה, מנחם גולן הסתכסך, איה כורם יצאה למלחמה ארוכה ועוד - מה היתה שנת הגיהנום בחייהם? לחצו על התמונה כדי לקרוא

«object width="458" height="530"»«param name="movie" value="https://mm.walla.co.il/archive/1155987-28.swf "»«/param»«param name="allowFullScreen" value="true"»«/param»«param name="allowScriptAccess" value="always"»«/param»«embed src="https://mm.walla.co.il/archive/1155987-28.swf " allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="458" height="530"»«/embed»«/object»

יום כיפור לפי המסורת היהודית הוא היום בו נגזר דינו של האדם - אם למוות ואם לחיים. מערכת וואלה! מציינת חג זה בפרויקט מיוחד ובו כל הדברים שתמצאו בגן עדן ובגיהנום. אנחנו בוואלה! תרבות בחרנו להציג עדות אישית של יוצרים מתחומים שונים שמספרים לנו על השנה הטובה והרעה בחייהם.

כאן, בטקסטים על השנה הרעה, מספר אלון גל על מותה הפתאומי של אמו, ערן צור על השנה שהחלה בהתקף אפילפסיה בכיתה והסתיימה בהדחקת מותו של אביו, איה כורם על הסיכונים שבהפקת אלבום לבדה והדאגות שמונעות ממנה שינה, מנחם גולן על הסכסוך שהותיר אותו לבדו וגרם לו לשוב לישראל, שהרה בלאו על הפוטנציאל המשתק וההתבודדות הכואבת, קרן ידעיה על השבר הקשה שבא אחרי ההצלחה ושמעון אדף בטקסט פואטי במיוחד, המאחד את השנה הטובה והרעה בחייו.

מה היתה השנה הטובה בחייהם של היוצרים?

מערכת וואלה! בפרויקט מיוחד: הדברים שתמצאו בגן עדן

מערכת וואלה! בפרויקט מיוחד: הדברים שתמצאו בגיהנום

מה היתה השנה הרעה בחייכם? דברו על זה בפייסבוק שלנו

עוד על יום כיפור:

מה יש לראות ביום כיפור? המדריך השלם לסרטים שתוכלו לראות בבית

הסדרות והדוקו שחובה להשלים ביום כיפור

פופ לוק 05: מוזיקה מושלמת ליום כיפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully