וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: "מעושרות" תמשיך לעונה שניה

30.1.2012 / 13:12

בערוץ 10 הביעו שביעות רצון מהדוקו-ריאליטי של אורנה בן דור ועם כניסת משקיעים חדשים, נראה כי תוזמן עונה נוספת. בנוסף, ייתכן שחלק מהקאסט ימשיך בתוכנית

בערוץ 10 מראים סימני התאוששות? לוואלה! ברנז'ה נודע כי בערוץ מנהלים בימים אלה מגעים לקראת הזמנתה של עונה נוספת של הדוקו-ריאליטי "מעושרות" של אורנה בן דור אשר עונתה הראשונה הסתיימה בשבוע שעבר, זאת מיד עם כניסתם של המשקיעים החדשים לערוץ.

גורמים בערוץ 10 מספרים כי נתוני הרייטינג שקיבלה הסדרה, אשר נעו סביב 12%-13% בממוצע, הביעו לשביעות רצון בערוץ. חלק מכוכבות הסדרה הביעו הסכמה להמשיך לעונה שניה, אולם בשלב זה טרם נקבע האם הקאסט יישאר זהה, יוחלף חלקית או יוחלף כולו.

ההחלטה להזמין עונה שניה באה על רקע הארכת זיכיון השידורים של הערוץ בשנה נוספת על ידי הרשות השנייה. בערוץ 10 ניכר בימים אלה לוח שידורים המבוסס על שידורים חוזרים, ולמרות שהפקות "הישרדות VIP" ו"היפה והחנון" המשיכו כסדרן, נמצא הערוץ במצוקת תוכן ויש חשש שלא יעמוד במחויבותו בתחום הפקות המקור. היקלעות ערוץ 10 למצב כלכלי קשה וחובות של כ-60 מיליון שקלים הביאו להקפאה של מספר הפקות, כגון העונה השנייה של "טריני וסוזנה", תכנית המערכונים "היהודים באים" ותוכניות הריאליטי "אקסטרים מייקאובר" ו"מאורגנים".

כמו כן הוקפאה הפקת תכניות רצועת הבוקר של אילנה זיו: "בריאות עם פרופ' רפי קרסו", "איזה יופי" עם נעמה קסרי, ו"המקצוענים" עם שירה פליקס והן הוחלפו בשידורים חוזרים. תכניות נוספות שהפקתן הוקפאה הן "משפחה עשר", "זמן מיסטיקה", "אשת חייל" ו"מספרים מדברים", ובשלב זה לא ידוע מתי תמשיך הפקתן.

יוצרת מעושרות אורנה בן-דור אמרה לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי "עדיין מוקדם להתייחס". מערוץ 10 נמסר בתגובה כי עונה שנייה של הסדרה טרם הוזמנה.

  • עוד באותו נושא:
  • מעושרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully