וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היפה והחנון 3": דלית ושחר זכו בגמר

13.9.2012 / 22:49

השניים קיבלו את מירב קולות הצופים בגמר העונה השלישית של תוכנית הריאליטי וזכו בפרס כספי של 200 אלף שקלים

צילום מסך

דלית זריהן ושחר באומל הם הזוכים בגמר "היפה והחנון 3" ששודר הערב (חמישי) בערוץ 10. השניים גרפו את מירב קולות הצופים וזכו בפרס של 200 אלף שקלים. שני הזוגות הנוספים שהתחרו בגמר הם מייקל עצור ושירלי ארונוביץ' וסיגל זיידמן ויבגני בולוטין.

במשימה הסופית התבקשו הזוגות להרכיב פאזלים של אנשי ציבור שונים, כאשר על כל אחד מהזוגות הוטל לראיין את האישיות שהופיעה בפאזל שלו - דלית ושחר ראיינו את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, סיגל ויבני את הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, ומייקל ושירלי את חבר הכנסת אחמד טיבי. במשימת היתרון הזוגות נהגו ברכב שטח בדיונות, ובתחנות ביניים ענו על שאלות טריוויה. שירלי ומייקל, שענו נכונה על מרבי השאלות ביחס לשאר המשתתפים, זכו ביתרון של 1,000 קולות - מה שבסופו של דבר לא עזר להם לקחת את המקום הראשון בגמר.

למרות שהרייטינג של "היפה והחנון" הציג, בראייה כוללת, מגמת ירידה עם התקדמות העונה השלישית - היא עדיין נחשבת להצלחה עבור ערוץ 10 כיוון שאת מטרתה העיקרית, לנצח את זכיינית ערוץ 2 רשת, היא השיגה. העונה השלישית נפתחה עם רייטינג של 20.6% ומול פרקיה הראשונים הציבו ברשת את "רוקדים עם כוכבים". למרות שהרייטינג ירד מתחת לרף 20 האחוזים, התכנית עדיין ניצחה מדי ערב את ריאליטי הריקודים. כאשר זה הסתיים, הוצבה מול "היפה והחנון" הסדרה הדוקומנטרית "הסיפור" כאשר מולה זינקה "היפה והחנון" לנתון של 24.8 ומשאירה את רשת עם 15.6% בלבד. רק שלושת הפרקים האחרונים של "היפה והחנון" הפסידו לרשת, תוך שהסדרה מתדרדרת לנתון שפל של 12.8% מול "פסיכו" של נמרוד הראל .

העונה הנוכחית נחשבת לטובה פחות מבחינת אחוזי צפייה, מאשר העונה שקדמה לה שהשיגה ללא הגמר נתון ממוצע של 20.3%, ונתון שיא של 26.7%. הפרק הנצפה ביותר הוא באופן מסורתי פרק המייקאובר, והשנה הוא השיג 24.8%. ללא הגמר, עומד ממוצע הרייטינג של העונה הנוכחית על 17.9%, בעוד ממוצע הרייטינג של המתחרים עומד על 15.3%. שתי העונות השתפרו מאז הראשונה, שרייטינג השיא שלה היה פרק הגמר שרשם 18.8%. למרות הנתונים הסבירים של "היפה והחנון" השנה - היא לא נכנסת לרשימת 15 התכניות הנצפות בישראל בשנה החולפת. את הרשימה הזו מובילה קשת עם התותחים הכבדים "האח הגדול", "בית הספר למוזיקה" ו"ארץ נהדרת" - בעוד לערוץ 10 ברשימה הזו רק תכנית אחת: "הישרדות VIP", מקום אחד לפני הסוף, עם ממוצע צפייה של 23.9%.

מה הפך את העונה השלישית של "היפה והחנון" למאכזבת?
רוצים פוני מושלם כמו של דלית? דברו על זה בפייסבוק

השתתף בהכנת הכתבה: דוד אברהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully