וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שירה גבריאלוב ב"אמריקן איידול"

הזמרת הישראלית עברה את שלב האודישנים הראשון של ריאליטי הכשרונות ואפילו זכתה לפרגון ממאריה קארי שהגדירה את הביצוע שלה כ"סבבה". וגם, ספוילר: האם היא תיכנס לנבחרת?

לצד המלחמה העיקשת שניסו להציב לה "דה ווייס" ו"אקס פקטור", אם כל תכניות הריאליטי "אמריקן איידול" שבה הלילה (רביעי) לאוויר בארה"ב, ותשודר בארץ הפרש של יום אחד בלבד גם בארץ ב-yes. לאחר שבימים האחרונים כבר עלה לרשת קטע מפרק הפתיחה עם האודישן של שירה גבריאלוב הישראלית, באודישן המלא ניתן גם להתרשם מכישורי השפה העברית של כוכבת פאנל השופטים המתחדש, מאריה קארי.

קארי, שעל הצטרפותה לתאגיד הענק "איידול" הוכרז כבר בקיץ הקודם, חולקת את שולחן השופטים עם השופט הוותיק רנדי ג'קסון, כוכב הקאנטרי ובעלה של ניקול קידמן, הזמר האוסטרלי קית' אורבן, וכן כוכבת הפופ-ראפ ניקי מינאז', שכבר הספיקה להתנגח עם קארי בקטע שהודלף לאתר TMZ בחודש אוקטובר האחרון.

מאחורי הקלעים של האודישן של גבריאלוב קארי הייתה נרגשת מאוד מנוכחותה של נציגה ישראלית בתחרות ומיהרה לקרוא לחברתה הישראלית האישית שנכחה על הסט בבקשה לסייע לה עם מספר ביטויים בעברית. בקטע ששודר קארי מברכת את גבריאלוב ב"שלום" ובסוף האודישן אף צועקת לעברה "סבבה".

האודישן של גבריאלוב היה במסגרת יום הצילומים הראשון של העונה ה-12 של "אמריקן איידול" שנערך בניו יורק, ושהתקיים לפי הלוח העברי בערב ראש השנה. קארי רצתה לברך את גבריאלוב ב"שנה טובה" ושוב נעזרה בחברתה הישראלית לירון, אותה כבר הזכירה בעבר בחשבון הטוויטר שלה, כדי לוודא שהיא הוגה את צירוף המילים כמו שצריך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירה גבריאלוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירה גבריאלוב, בתם של הזמר-יוצר מיקי גבריאלוב וסוכנת השחקנים מיכל גבריאלוב, כבר הספיקה להוציא אלבום סולו בעברית ואף שחררה לרדיו גרסה משלה ללהיט "Crazy" של נארלס בארקלי. באודישן שלה היא ביצעה את השיר "Valerie" של הזוטונס, אותו חידשה איימי וויינהאוס בעיבוד המפיק מארק רונסון ב-2007. לוואלה! תרבות נודע שבקטע שנשאר על רצפה העריכה של פרק הבכורה של "אמריקן איידול", קארי גם ביקשה מגבריאלוב לשיר שיר בעברית. בסופו של דבר גבריאלוב קלעה לליבם של ארבעת השופטים וקיבלה את הכרטיס הזהוב להוליווד.

זהירות: ספוילר!

שלב האודישנים המתקדמים בהוליווד צולם בחודש שעבר ואפשר כבר לבשר בצער שאותו גבריאלוב לא צלחה. מקורות מסרו כי קארי הייתה דווקא זו שכן התעקשה להעביר את גבריאלוב אך לא זכתה להסכמת יתר השופטים והנציגה הישראלית נשארה מחוץ לטופ 40 של העונה ה-12. זה בסדר, היא תוכל לנסות את מזלה גם ב"דה וויס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully