וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אבידן ממשיך בכיבוש צרפת

12.4.2013 / 13:00

היוצר הישראלי ממשיך להופיע באירופה וכעת סיבוב ההופעות עולה מדרגה עם הגעת האלבום "Different Pulses" למעמד פלטינה והעברת המופעים לאולמות גדולים יותר עקב הביקוש

אחרי שאזלו כל הכרטיסים לשלושת ההופעות המיועדות של המוזיקאי הישראלי אסף אבידן שעתידות להתקיים בחודש ספטמבר הקרוב באולם אולימפיה בפריז, נראה כי החדשות הטובות לא מפסיקות לדהור בכיוונו של היוצר. השבוע, באחת מהופעותיו באותו האולם (גם לה נמכרו מראש כל הכרטיסים), קיבל אבידן אלבום פלטינה על "Different Pulses", שנמכר ב-100 אלף עותקים רק בצרפת. האלבום הגיע תוך מספר שבועות למעמד זהב ולאחר חודשיים השלים את הדאבל והגיע למעמד פלטינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, לאחר שהרמיקס שיצר המפיק הצעיר Wankelmut לשירו של אבידן "(Reckoning Song (One Day" התברג במספר רב של תחנות רדיו ברחבי אירופה והגיע למקומות הראשונים במצעדי ההשמעות, נתבשר אבידן בשורה משמחת נוספת בנוגע לאחד משיריו: השיר "Love It Or Leave It" נכנס השבוע לפלייליסט של אחת מתחנות הרדיו הגדולות והמשפיעות בצרפת, NRJ, זאת לצד התעניינות מתמשכת של המדיה המקומית באבידן שהצליח כנראה לעלות במדויק על הנוסחה "מה צרפתים אוהבים".

בנוסף, נפתחה השבוע מכירת כרטיסים להופעה שיקיים אבידן ב-17 באוקטובר הקרוב באחת הבמות הגדולות ביותר להופעות בפריז, אולם זניט' הכולל 6,300 מקומות ישיבה. עקב ההתעניינות הבלתי פוסקת באבידן, הוכרז כי כל סיבוב ההופעות שנקבע לו מראש יועבר כולו לאולמות ז'ניט ברחבי צרפת, עם מספר מקומות דומה.

בינתיים, בישראל, אבידן צפוי להופיע ב-22 ביוני באמפי קיסריה, בהופעה שאליה כבר אזלו הכרטיסים, כאשר מועד נוסף צפוי להתפרסם בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • אסף אבידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully