וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר חושב שאנה פרנק היתה מעריצה אותו

14.4.2013 / 19:44

הזמר הקנדי הצעיר, שביקר בבית אנה פרנק באמסטרדם, כתב בספר האורחים של המקום כי הוא "מקווה שאנה היתה היום בליברית", ועורר סערה ברשת

זו לא השנה של ג'סטין ביבר, ונראה שהעניינים ממשיכים להתדרדר: אחרי שהקיא על במה, תקף צלמים והסתבך בעוד שלל תקריות מפוקפקות, ביבר הסתבך אתמול (שבת) גם עם זכר השואה. הזמר הקנדי הצעיר שהה בהולנד עם פמלייתו, ובמהלך שהותו שם הלך לבקר בבית אנה פרנק באמסטרדם. עם צאתו מן המקום כתב בספר האורחים, והתגובה, שפורסמה בעמוד הפייסבוק הרשמי של בית אנה פרנק, עוררה שערורייה ברשת.

"אמש ביקר ג'סטין ביבר בבית אנה פרנק ביחד עם חבריו ושומריו", נכתב בסטטוס, אליו צורפה תמונתו של ביבר. "מעריציו המתינו מחוץ למקום בתקווה לתפוס הצצה. הוא נשאר במקום במשך כשעתיים. בספר האורחים שלנו כתב: 'באמת מעורר השראה להצליח לבוא לכאן. אנה היתה נערה נהדרת באמת. מקווה שאנה היתה היום בליברית'". המונח "בליברית" מתייחס למעריצות אדוקות של ביבר, כך שלמעשה העלה ביבר את האפשרות כי אילו חיה היום, פרנק היתה מעריצה אותו.

הסטטוס עורר שערורייה ברשת, ותגובות נזעמות רבות החלו להופיע בעמוד. "היא היתה מה?!", כתב אחד המגיבים, "האידיוט הקטן הרבה יותר מדי מלא בעצמו. היא דמות היסטורית חשובה, שיראה קצת כבוד"; ואילו מגיבה אחרת כתבה ש"אני שמחה שהוא הלך, המשפט האחרון הוא לגמרי בשירות עצמו. הוא החמיץ את הלקח שאנה מלמדת לחלוטין".

גורם המקורב לביבר מסר לאתר הרכילות TMZ כי תגובתו של הזמר לא הובנה נכון, וכי הסיבה לבחירת הנוסח שלו היתה העובדה - שנגלתה לביבר במהלך הביקור - שפרנק היתה מעורה מאוד בתרבות הפופ בת זמנה.

מה דעתכם על המשפט מעורר המחלוקת של ביבר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully