וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברברה סטרייסנד בישראל: הזדמנות נוספת לרכוש כרטיסים

16.5.2013 / 10:33

לאור הביקוש הרב, ולאחר שהוסיפו הופעה שנייה בישראל, החליטו מפיקי המופע של סטרייסנד לפתוח היום למכירה כמות מוגבלת של כרטיסים נוספים, באזור הדשא של איצטדיון בלומפילד

כל מי שלא הספיק לרכוש כרטיסים להופעות של ברברה סטרייסנד בישראל יזכה הבוקר (חמישי) להזדמנות נוספת ואחרונה: הפקת המופע מבית שוקי וייס הודיעה כי החל מהיום בשעה 11:00, תוצע למכירה כמות מוגבלת של כרטיסים נוספים, באזור הדשא של איצטדיון בלומפילד, לשתי הופעותיה של הזמרת. המושבים יתווספו להופעות לאור הביקוש הרב לשתי ההופעות, שתתקיימנה ב-20 וב-22 ביוני, וניתן יהיה לרכוש אותם באתר eventim.

הגעתה של ברברה סטרייסנד לישראל תוכננה במקור כחלק מחגיגות יום ההולדת לנשיא המדינה שמעון פרס, אך לאור הביקוש הרב למופע הוחלט כי הזמרת תקיים שתי הופעות. זהו ביקורה הראשון בישראל. בין ההופעות הנוספות שמשרדו של וייס אחראי עליהן הקיץ ניתן למנות גם את דפש מוד שכבר הופיעו, אלישיה הקיז, מייק פאטון עם טומהוק ואנתרקס.

במהלך ההופעות סטרייסנד תעלה שלושה אורחים לבמה: המוזיקאי כריס בוטי, בנה ג'ייסון גולד ואחותה רוזלין קיינד. הקריירה המוזיקלית של סטרייסנד החלה לפרוח בסוף שנות ה-60, כשבשנים לפני כן היא עסקה במשחק בטלוויזיה, בתיאטרון ובקולנוע. עד היום היא היתה מועמדת ל-57 פרסי גראמי, מתוכם זכתה ב-15. כמו כן, סטרייסנד זכתה ב-12 פרסי טוני, חמישה פרסי אמי, 12 פרסי גלובוס הזהב ושני פרסי אוסקר מתוך חמישה אליהם היתה מועמדת; כיום היא מתהדרת בין היתר בתארים מפיקה, במאית, צלמת ועוד.

מתרגשים לקראת ההופעות? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully