וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנס העתידנים" יפתח את פסטיבל חיפה

15.7.2013 / 15:47

סרטו של ארי פולמן שפתח את מסגרת השבועיים של הבמאים בפסטיבל קאן האחרון, יהיה גם סרט הפתיחה החגיגי של פסטיבל הסרטים בחיפה, בבכורה ישראלית

ארי פולמן חוזר הביתה: "כנס העתידנים", סרטו החדש של פולמן, יפתח את פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-29 בחיפה, שיתקיים בחול המועד סוכות בתאריכים 19-28 בספטמבר 2013. סרטו של פולמן יוקרן בבכורה חגיגית בערבו הראשון של הפסטיבל. בסרט – שפתח את מסגרת "שבועיים של במאים" בפסטיבל קאן השנה – מככבים רובין רייט, הארווי קייטל, דני יוסטון, ג'ון האם ופול ג'יאמטי. זהו עיבוד חופשי לספרו של סופר המד"ב המהולל סטניסטלב לם, העוקב אחר רובין רייט בתפקיד עצמה, שחקנית מתבגרת שמוכרת את דמותה הקולנועית לסטודיו שישכפל אותה לעד בסרטיו וישמור אותה צעירה לנצח.

"כנס העתידנים" משלב בין אנימציה וצילום לייב-אקשן. הוא צולם בלוס אנג'לס וגרמניה והאנימציה עוצבה, הופקה ויוצרה בישראל בשיתוף עם הצוות שיצר את "ואלס עם באשיר": במאי האנימציה יוני גודמן, המעצב דוד פולונסקי שעיצב גם את החלק המצולם של הסרט ומחלקת אפקטים מיוחדים בראשותו של רועי ניצן. איתן מנצורי הפיק את הסרט ביחד עם ארי פולמן במסגרת קו-פרודוקציה של שש מדינות אירופאיות.

בחודש האחרון נמכר הסרט להפצה ברחבי העולם (למעט אוסטרליה ויפן). לפני כשבועיים החלה הקרנתו של הסרט בצרפת ב-110 בתי קולנוע והוא מיועד לצאת להקרנות בחודש הקרוב גם בגרמניה, בלגיה ובריטניה. הפצת הסרט בבתי קולנוע באמריקה תחל בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully