וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן: "נתניהו, כמה דם יישפך בנהר?"

1.7.2014 / 21:27

מכתב פתוח שהעלה גפן לפייסבוק מעורר סערה. "איפה זה נגמר ראש הממשלה?", כתב גפן. מוקדם יותר החליטה הזכיינית רשת לשדר את התכנית "דה וויס" אולם החלטה זו השתנתה והתכנית לא שודרה בסופו של דבר

אביב גפן. ניב אהרונסון
"כשהיצר החייתי קם לתחייה, האנושיות מתה קצת"/ניב אהרונסון

אביב גפן מעורר סערה בפייסבוק בעקבות מכתב פתוח שהעלה הערב (שלישי). בטקסט שכותרתו "מכתב פתוח לראש הממשלה" כתב גפן: "כבוד ראש הממשלה, קברנו שלושה ילדים אחרי רצח מתועב ונפשע, נפשות שלא עשו מאומה לאיש חוץ מלהיוולד במקום מסובך ומסוכסך. אני מודה שהחיה שבי קמה ודורשת לנקום, גם אם אין כתובת ספציפית זה לא משנה כשאתה מחפש נקמה, העיקר זה לראות אותם סובלים, מאבדים נפשות ואם אפשר אז כמה שיותר וככל שהם יסבלו יותר ככה החיות שבנו יותר יירגעו. וזה מעגל דמים שכזה אדוני ראש הממשלה, שבמדיניות שלך אתה בנית בשקט וסדר מופתי.. אבל איפה זה נגמר ראש הממשלה? איזו אסטרטגיה מונחת לך על השולחן חוץ ממסע ההרג הזה, שלא מוביל לשום מקום חוץ מסבל ושכול? האדם שב , שנלחם ביצר החייתי שלי, מציע לך לחשוב רגע לפני שאתה מחזיר לנו את ?הכבוד?, אתה הרי יודע שנקמה זה כמו פלסטר שמחזיק בדיוק יום… כמה דם יישפך בנהר ומי יבנה את הסכר? אולי אתה שנבחרת תראה צעד אחד קדימה, הרי בשביל זה אתה שם לא? כשהיצר החייתי קם לתחייה האנושיות מתה קצת. בכבוד רב, אביב גפן".

כצפוי, הסטטוס גרם לתגובות סוערות. "איך אדם שיוצר שירים כל-כך יפים, רוחניים ועילאיים מדבר וחושב בצורה כל-כך מעוותת ומכוערת? הקם להורגך השכם להורגו", כתבה גולשת אחת בזמן שאחרת ציינה: "היום פשוט תשתוק! על איזה מסע הרג אתה מדבר?".

מוקדם יותר החליטה הזכיינית רשת לשדר כמתוכנן את התכנית "דה וויס" וזכתה לתגובות נזעמות בעמוד הפייסבוק שלה. לפני דקות אחדות פורסם סטטוס נוסף בעמוד התכנית שהכריז כי מהדורת החדשות תתארך ובהתאם לכך, התכנית "דה וויס" לא תשודר.

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully