וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברי בנאי: "לאן הגענו? לבוא ולהגיד על אורנה בוגדת?!"

21.7.2014 / 10:50

בתגובה לפיטורי אחייניתו אורנה בנאי מעמדת הפרזנטורית של "מנו ספנות", אמר גברי בנאי: "קורה דבר נורא במדינה. אי אפשר להגיד משהו בלי שיקראו לך עוכר ישראל"

מערכת וואלה!

(מתוך התכנית "נכון להבוקר עם ניב רסקין" באדיבות גלי צה"ל)

"אני חושב שקורה דבר נורא במדינה שלנו", אומר גברי בנאי, "יש איזשהו פתיל קצר. יש פה אנשים שאתה לא יכול להגיד שום דבר בלי שהם יתנפלו עליך ויגידו לך 'עוכר ישראל'. אנחנו מדינה כזאת קטנה, כזאת פישרית קטנה, יש פה כל כך הרבה דעות, ולא ייתכן שלא נותנים לבנאדם להגיד מה הוא חושב".

גברי בנאי אמר את הדברים הבוקר בתכנית "נכון להבוקר עם ניב רסקין"" בגלי צה"ל, לאחר ההחלטה הדרמטית של חברת מנו ספנות לפטר את אחייניתו אורנה בנאי, ששימשה כפרזנטורית של החברה בפרסומות. זאת בעקבות ראיונות שבהם התבטאה בבדיחות "אני שמאלנית הזויה שאוהבת ערבים", על הטוקבקיסטים אמרה "אני מתביישת שהם חלק מהעם שלי" ועוד.

"מה היא כבר אמרה?", אמר הדוד גברי בנאי, "וזה לא חשוב מה שהיא אמרה. זה לא חשוב אם זה נכון או לא נכון. אני באופן אישי מכיר את אורנה ויודע שאם יש משהו שהיא אוהבת זה לחיות בארץ ואת המדינה. לבוא ולהגיד בוגדת?! וישר מתלהמים. זה מתחיל מזמן שיש תג מחיר, שורפים מסגדים, ומותר לעשות הכל ואף אחד מלמעלה שם לא עושה כלום מהרגע הראשון. תסתכל מה קרה שם, הם לקחו ילד בן 16, השקו אותו בבנזין והדליקו אותו! למה הגענו?! תחשבו רגע, אלוהים אדירים, תחשבו למה הגענו?! פה העניין של נקמה, העניין שאם אתה רוצה להפגין מיד קמים נגדך, עומדים ממול ואומרים 'לא יקום ולא יהיה'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גברי בנאי: "לא ייתכן שלא נותנים לבנאדם להגיד מה הוא חושב". אורנה בנאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם זה היה אחרת פעם, שאל ניב רסקין את גברי, האם בעבר יכלו אמנים או בכלל אנשים לומר דברים שהם לא בדיוק הקונצנזוס בהתגלמותו והתגובה היתה אחרת? "הדבר היחידי שאני זוכר", השיב גברי, "זה שמאוד מאוד כעסו על הגשש כשעשינו את תעמולת הבחירות למערך. אני זוכר שאחותי אמרה: שורפים קלטות שלכם, ולא יקנו דיסקים שלכם. אמרתי לה: יקנו, יקנו, לא צריך לדאוג. ובאמת קנו, וכל זה היה לפני 40 שנה. אני פשוט לא זוכר שהיה איזה משהו הכי קטן. מפני שעשינו את מה שעשינו מפני שהאמנו בדרכנו. היינו טובים, ואורנה טובה. אין לה מה לדאוג. מי שהפסיד זו מנו ספנות ולא אף אחד אחר. היא נהדרת, היא טובה, היא אוהבת אותנו, היא אוהבת אתכם והיא אוהבת את המדינה. יש לה חוש הומור יוצא מן הכלל".

אם היית מדבר איתה רגע לפני, שאל רסקין, היית אומר לה 'אורנה, לא בזמן לחימה, אנשים פה עם עצבים חשופים'? "מה שהיא אומרת היא אומרת מתוך כאב", השיב גברי. "מה שהיא אומרת שזה לא ייתכן שאנחנו נגיד משפט כזה כמו 'מוות לערבים'. זה לא ייתכן. אני רואה את זה בטלוויזיה ואף אחד לא מפחד מכלום. הם באים ואומרים 'מוות'. אנחנו מדברים? למה אנחנו צריכים לדבר? זה כל כך מתאים... ההתלהמות הזאת, היא כל כך, תסלח לי, היא כל כך מתאימה לערבים בעזה ולא לנו שכל הזמן מתהדרים כ'עם הספר'".

חברת מנו ספנות הוציאה מוקדם יותר את ההודעה: "אנחנו בעד דיון ציבורי אך לא תוך כדי ימים קשים אלו. קיבלנו לאחרונה תלונות רבות כי אורנה בנאי המשמשת לחברה כפרזנטורית בתשדירי הרדיו פרסמה דעות ומסרים הפוגעים בחלק נכבד של הציבור, ולכן הוחלט להפסיק את תשדירי הפרסום אלו ולהחליפה בפרזנטור אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully