וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי אל-ג’זירה: ”צה”ל ירה ישירות לתוך משרדנו, ירי מכוון ולא אקראי”

כתבת אל-ג’זירה באנגלית סטפני דקר דיווחה הבוקר מעזה כי צה”ל ירה לתוך משרדי רשת הטלוויזיה, וכי צוותי התקשורת מפנים את הבניין. האירוע - יממה לאחר ששר החוץ גינה את פעילות הרשת בעזה. בצה"ל מכחישים

"שתי יריות אזהרה ישירות לתוך בניין אל-ג'זירה בעזה", צייצה הבוקר בטוויטר כתבת הרשת באנגלית סטפני דקר, "אנחנו מתפנים". בצה"ל מכחישים את הדיווח. דקר דיווחה כי לאחר היריות של צה"ל החלו עיתונאים לעזוב בבהלה את הבניין, משם פועלת גם סוכנות הידיעות AP, וגם אנשיה פינו את משרדיהם בעקבות האירוע.

כתב "אל-ג'זירה" בעזה וואיל אל-דחדוח דיווח גם הוא לפני זמן קצר כי משרדי הרשת בעזה פונו מעובדים לאחר שנורה אליהם "ירי אזהרה". לדברי הכתב במקום שררה בהלה רבה למשמע הפיצוצים שניפצו את חלונות המשרד, והעובדים כולם יצאו לרחוב. לדבריו "הירי היה ללא ספק מכוון ולא אקראי, שכן הוא פגע במדויק במשרדים שנמצאים בקומה ה-11 של הבניין, ואילו סוכנות ידיעות אמריקאית הנמצאת בסמוך לא נפגעה כלל".

אתמול גינה שר החוץ אביגדור ליברמן את פעילות אל-ג'זירה ואמר כי משרדו בוחן אפשרות של הפסקת פעילותה בישראל. "רשת אל-ג'זירה, שגם אותה כמובן מממנת קטאר, היא עמוד התווך המרכזי במערך ההסברה והתעמולה של החמאס". אמר ליברמן. "היא נטשה אפילו את מראית העין של כלי תקשורת מהימן והיא משדרת, גם לתוך עזה וגם החוצה לעולם, הסתה אנטי-ישראלית, שקרים, התססה ועידוד לטרוריסטים".

בעבר כבר הצהירה ישראל כי תחרים את הרשת וכי גורמים רשמיים לא ישתפו עמה פעולה, גם אז באה הצהרה זו לאור הסיקור של הרשת את פעילות צה"ל ברצועת עזה. החרם בסופו של דבר לא יצא אל הפועל.

מחטיבת דובר צה"ל נמסר כי "לא היה ירי אזהרה לבניין, ולא הייתה תקיפה מכוונת". יחד עם נמסר כי ייתכן והייתה פעילות של צה"ל באזור.

  • עוד באותו נושא:
  • אל-ג'זירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully