וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי מגיבה: "לא הובנתי כראוי"

22.7.2014 / 16:15

סערת אורנה בנאי: הקומיקאית המצליחה שחררה הצהרה רשמית המבהירה את עמדתה לאחר הלינץ' המקוון שעברה. "אהבת הארץ וטובת המדינה היא נר לרגלי", כתבה בנאי

אורנה בנאי. רפי דלויה
דבריה הוצאו מהקשרם. בנאי/רפי דלויה

אורנה בנאי שוברת שתיקה. הקומיקאית המצליחה שחררה היום (שלישי) הצהרה בעקבות הפרשה הסוערת במרכזה עמדה.

"מחוברת בכל נימי ליבי, אין לי בית אחר בימים האחרונים נאלצתי להתמודד מול גל של תגובות ברשתות החברתיות, שכללו נאצות, קללות ואיומים עלי ועל ילדיי. סערת הרוחות ברשת השאירה אותי אילמת והמומה, אחרת הייתי אומרת מיד את האמת: לא הובנתי כראוי, לא התנסחתי באופן מוצלח וחלק מדבריי גם הוצאו מהקשרם", מסרה בנאי.

"אהבת הארץ וטובת המדינה היא נר לרגלי, היא זאת שפועמת בי, היא זאת שמנחה אותי והיא זאת שמגדירה אותי. אני ישראלית, דור שמיני בארץ, שותפה לשמחה ולכאב של העם שלי, מחוברת בכל נימי ליבי ואין לי בית אחר. לפני שהמבצע הקרקעי החל, כשהתראיינתי באולפן הטלוויזיה ובעיתון, עדיין קיוויתי שניתן להימנע מעימות כואב".

"היום אני מבינה, יותר מבעבר, שאנחנו לא מתמודדים מול העם הפלסטיני, אלא שאנחנו במלחמה צודקת מול ארגון טרור אכזרי, המתייחס לעם שלו באותה דרך בלתי אנושית בה הוא מתייחס לאויב שלו. ארגון טרור המוכן להקריב את עמו, גברים, נשים וילדים, למען מטרתו היחידה והיא לגבות מחיר כואב מהעם שלי, מהמדינה שלי. אולי אני נאיבית, אבל אני עדיין מאמינה שיש לשאוף ליום בו נוכל לייצר דו-שיח עם העם הפלסטיני, גם אם התקופה האחרונה הבהירה לי שהיום הזה התרחק מאיתנו".

"כמו כולם אני חרדה לשלום אזרחי המדינה, ומתפללת שכל חיילינו יחזרו לבתיהם בשלום", סיכמה בנאי.

נפילת רקטה ביהוד, יולי 2014. עיריית מונוסון יהוד, מערכת וואלה! NEWS
מתמודדים מול ארגון טרור/מערכת וואלה! NEWS, עיריית מונוסון יהוד

תחילת הפרשה בריאיון שהעניקה לאחרונה למקומון תל אביבי וכותרתו היתה "בושה שזה העם שלי", העבירה בנאי ביקורת על התלהמות הציבור וההסתה לאלימות. התלהמות שהגיעה לאחר שאנשים לא הבינו נכון בדיחה שסיפרה בנאי. בנאי סיפרה בבדיחות הדעת כי היא "שמאלנית הזויה שאוהבת ערבים". הגולשים לא הבינו כי היה מדובר בבדיחה ומיהרו להגיב באלימות מילולית. חברת "מנו ספנות" פיטרה את בנאי בתגובה.

בתגובה לפיטורי אחייניתו, התראיין גברי בנאי בגלי צה"ל ויצא להגנתה: "אני באופן אישי מכיר את אורנה ויודע שאם יש משהו שהיא אוהבת זה לחיות בארץ ואת המדינה. לבוא ולהגיד בוגדת?! וישר מתלהמים. זה מתחיל מזמן שיש תג מחיר, שורפים מסגדים, ומותר לעשות הכל ואף אחד מלמעלה שם לא עושה כלום מהרגע הראשון. תסתכל מה קרה שם, הם לקחו ילד בן 16, השקו אותו בבנזין והדליקו אותו! למה הגענו?! תחשבו רגע, אלוהים אדירים, תחשבו למה הגענו?! פה העניין של נקמה, העניין שאם אתה רוצה להפגין מיד קמים נגדך, עומדים ממול ואומרים 'לא יקום ולא יהיה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully