וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי בר-און: "אני לא רוצה להקשיב לקיצונים"

11.8.2014 / 13:45

כשברקע מתיחות סביב הפסקת האש, יוביל הערב מודי בר-און משדר מיוחד אשר יסקור את תמונת המצב הנוכחית והעתידית ליום שאחרי מבצע "צוק איתן". בשיחה עם וואלה! תרבות הוא מסביר למה לדעתו צריך להעניק במה לגורמים מתונים

ספק: יח"צ. מתוך "צוק איתן: היום שאחרי" באדיבות "רשת"

"בשבוע שעבר קמתי ביום חמישי עם תחושת הקלה והתבדיתי" מספר מודי בר-און. "אני מפחד להגיד שזה נגמר ומה בדיוק נגמר. מה היה פה, מי יהיה עכשיו. אני מבולבל". בר-און לא לבד. נדנדת הפסקות האש הותירה מיליוני ישראלים מבולבלים. נעים בין רצון לנורמליות ובין נקמה מונעת מפחד. מטוטלת הרגשות הלאומית לא היתה מעולם כה אקטיבית. על רקע ההתרחשויות האחרונות והתחושות הנלוות אליהן, בר-און יוביל הערב (שני) משדר מיוחד שינסה להציב מראה מול פניה של ישראל ולבחון לאן ממשיכים, אם בכלל ממשיכים.

"הדיון האינטנסיבי והקפיצה למסקנות זה משהו שאנחנו לוקים בו לא רק בימי מלחמה ותראה איך זה נראה בזמן מלחמה. זו אחת השאלות שאנחנו מעלים הערב", אומר בר-און כשהוא נשאל לגבי הקצנת השיח התקשורתי.

למה לדעתך איבדנו את האיזון הפעם? מה כל כך מיוחד במבצע "צוק איתן"?

"תרשה לי לא להתייחס לשיח המתלהם. הקיצונים משתלטים על הדיון במהומה ואני דווקא לא רוצה להקשיב להם. בואו נקשיב לאנשים האמיתיים. זה מה שאנחנו מנסים לעשות במשדר. בין היתר, אחת הכתבות מתייחסת למה שמתרחש בסכנין. השנה, במקרה או לא במקרה, אין אף שחקן יהודי בקבוצת הכדורגל של סכנין. מצד שני, כן מתקיימים יחסי שכנות עם יישובי גוש משגב".

אתה מוצא קשר בין השיח הגזעני בחברה הישראלית ובין העזובה שפגשת בסדרה "כביש 90"?

"עבור המשדר הערב אני וענת (זלצר א.ק.) יצאנו לדרום ופגשנו הרבה אנשים עם הרבה דעות. לא שמענו התלהמות. האנשים שחיים בעוטף עזה הם הכי מפוכחים. להגיד שהשיח הקיצוני מגיע בגלל הזנחה זה לעשות הנחה לגזענים".

"צוק איתן: היום שאחרי". ישודר הערב בשעה 22:15 ב"רשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully