וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ישראל, רוג'ר ווטרס מתנגח בארה"ב

26.8.2014 / 13:32

האיש שהשווה את ישראל לגרמניה הנאצית והציג בהופעה שלו מגני דוד על בלונים בדמות חזירים חוזר להטיף מוסר בנוגע לישראל, הפעם לארה"ב

רוג'ר ווטרס מעולם לא חסך את שבטו מישראל ונודע כמבקר פעיל, קיצוני וקולני שלה. בעבר השווה את מדינת היהודים לגרמניה הנאצית, קרא לניל יאנג והרולינג סטונס לא להגיע להופיע בארץ, ואף העיף בלונים בדמות חזיר עם ציורי מגן דוד עליהם במהלך הופעה. כעת הוא מפנה את חציו אל התמיכה שנותנת ארה"ב לישראל וקורא לה שותפה לפשע. במכתב שפורסם ב-"Salon" הוא כותב: "הסטייה המוסרית בעמדת ארה"ב מהממת. כיצד יכולה ממשלת ארה"ב לבקש מישראל להיות זהירה יותר בנוגע לחיי אזרחים ובמקביל לחמש ואז לחמש מחדש את צה"ל כדי שיוכל להנחיל הרס באופן יעיל יותר, על עם כלוא וכבוש?

"ארה"ב יכולה לעצור את הטבח חסר ההיגיון אבל לא עושה את זה. במקום זאת, היא מעודדת מהיציע. חברי קונגרס חוזרים בלי דעת על דברי ישראל, בלי לתת מחשבה לפרספקטיבה הפלסטינית או לשימור חיי אדם. מלאים בצדקנות, הם מבקשים לאפשר לישראל לפעול בחופשיות ולממש את זכותה להגנה עצמית, למרות העובדה שככוח כובש יש לישראל חובה להגן על הפלסטינים שעליהם היא שולטת, לא לטבוח בהם.

"האם מנהיגים בקונגרס עוצרים אי פעם לתהות מה היו עושים לו נולדו כפלסטינים, בתיהם ורכושם הפרטי היה נגנב מהם והיה עליהם לחיות בלי חופש תחת כיבוש לא חוקי של ישראל במשך 47 שנים? האם הם יודעים איך זה להיות בצד החוטף של "כיסוח הדשא" הברברי של ישראל, כפי שהוא מכונה בלשון נקייה? כמעט שלא נשמעת מילה שנאמרת בנוגע לזכותם של הפלסטינים, הסופגים חבטות מהשמים ונורים למוות בשכונות שלהם על ידי הצבא החזק ביותר באזור. מה, אני תוהה, היו עושים האמריקאים לו שכונותיהם היו אלה שפולשים אליהן ולו הם היו אלה שחיים תחת מצור? אני חושב שניתן לומר כי האמריקאים לא היו מסכימים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully