וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלה חדשה, כללים חדשים: גאולה אבן לא תוכל לראיין את גדעון סער ומקורביו

9.9.2014 / 15:27

פרסום ראשון: מדובר בהנחיה חדשה של מנהלת חטיבת החדשות הנכנסת איילה חסון לאשת שר הפנים גדעון סער, הנובעת ממעורבותה הפוליטית של אבן ובהגעתה לאירועים הקשורים בליכוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בלי הבעל. גאולה אבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשת שר הפנים ומגישת רצועת הפרה-פריים "המוסף" גאולה אבן לא תוכל לראיין בתוכניתה את בעלה גדעון סער, וכן את חברי מרכז הליכוד ומקורביו, זאת בעקבות הנחיה חדשה שהוציאה מנהלת חטיבת החדשות הנכנסת של ערוץ 1 איילה חסון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

על פי גורמים בערוץ, מדובר בהחלטה אתית, אשר מיישרת קו עם העובדה שאבן מעורבת פוליטית שכן היא מגיעה עם בעלה לכנסים של מרכז הליכוד וכן לאירועים פרטיים שלהם. לכתבה שסקרה את הזוגיות של השניים אשר פורסמה בסוף השבוע האחרון בדה מרקר, אמר איש תקשורת שמכיר את אבן כי "מפתיע מאוד לגלות את המעורבות הפוליטית שלה. היא מלווה את סער לאירועים של חברי מרכז ומתחברת לכל אחד מהם. הרבה אנשים אומרים שאם הוא יתמודד נגד ביבי - זו תהיה החלטה שלה יותר משלו".

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, בהחלטת תוכן ראשונה החליטה חסון להעניק לגאולה אבן תכנית פרה-פריים יומית בת שעה, זאת במקום תוכניתה "המוסף" בת החצי שעה. התכנית החדשה שלה משודרת בין השעות שבע לשמונה - בכל יום עד למהדורת "מבט".

מאז נחשפה הזוגיות של אבן עם סער, הקפידה אבן שלא לראיין אותו, אך ניגוד העניינים לכאורה, בלט גם בנושאים משיקים. כך לדוגמא, בראיון שערכה במהלך המרוץ לבחירות לנשיאות עם הנשיא הפורש שמעון פרס, היא שאלה את פרס אם ראובן ריבלין - המועמד שסער הריץ בכל כוחו - ראוי להיות נשיא; שאלה שמועמדים אחרים לא נשאלו. בנוסף, במאבק עובדי רשות השידור נגד פירוקה, יצאה אבן נגד שר התקשורת גלעד ארדן אשר הוביל את המהלך, כשקראה בכנס שהתקיים בבית סוקולוב כי "לא קל להיות שר תקשורת אחרי משה כחלון, וארדן צריך להציג הישג. אבל אם רוצים, אפשר לסגור משרד ממשלתי מיותר, זה שאפילו שר הביטחון חושב שהוא מיותר". ארדן נחשב אחד המתחרים הבולטים של גדעון סער במאבק הירושה העתידי סביב הנהגת הליכוד.

טרם התקבלה תגובתה של גאולה אבן לדברים.

ולמי ששכח: בשידור חי - גאולה אבן בגילוי נאות אודות השר גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully