וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל. איי. אם מחולל מהפכות ומדבר על ישראל

1.10.2014 / 10:11

וויל. איי. אם חשף בערב ראש השנה את הלקסוס NX בעיצובו האישי ודאג להוסיף דרישת שלום חמה לאורלי. מי זו אורלי ומה יש לו להגיד על יהודים בהוליווד? צפו

צילום מסך

המוזיקאי, החדשן והיזם הבינלאומי will.i.am חשף בערב ראש השנה את הלקסוס NX בעיצובו האישי במסיבת השקה אקסלוסיבית בפריז. לאחר חשיפת המכונית שרבים ציפו לה, עלה האמן זוכה הגראמי לסט דיג'יי להנאת האורחים שהגיעו מרחבי אירופה.

המהדורה המיוחדת NX 200t F SPORT הנושאת את שמו של האמן, משלבת את הסגנון והיצירתיות שבאישיות החדשנית של will.i.am עם הזוויות המרשימות של הלקסוס NX השובות את העין ביופיין. הטכנולוגיה המשוכללת בפנים הרכב, החוץ המסוגנן בשיא החדשנות והעיצוב האגרסיבי הספורטיבי, הופכים את ה-NX לנחשקת עבור לקוחות צעירים, אורבניים שמעריכים עיצוב.

בדבריו על המהדורה המיוחדת אמר will.i.am: "אני גאה להשיק בפאריז את Lexus NX F SPORT בעיצובי – המכונית הזאת כולה משדרת רעננות ומבטאת את הסגנון האישי שלי".

בעזרת שילוב ייחודי של חדשנות ועיצוב, הוסיף will.i.am את מגעו האישי למראה החוץ המרשים של ה-NX ויצר דגם נועז שהוא נמוך יותר ורחב יותר. המרכב עוצר נשימה בשילוב של אלומיניום מוברש, ויניל פחמן, והחותם המיוחד של האמן – צבע הפנינה הלבן בגימור מאט, עם גג זכוכית פנורמי בצבע שחור. הפגושים הקדמי והאחורי בעלי החזות העוצמתית מתמזגים לתוך צורת יהלום הנוצרת מהגריל הקדמי.

מייקל ברהם היה אורח חברת לקסוס.

התרגשתם בשביל אורלי? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully