וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלי תגר פונה לראש הממשלה בפייסבוק: "בבקשה בלי פאדיחות"

12.4.2015 / 10:32

השחקנית נלי תגר מצאה את עצמה יושבת ליד במאי סרטים איראני בארוחת ערב, פתרה איתו בשיחה קצרה את המשבר בין המדינות ופנתה לנתניהו: "תביא שינוי אמיתי, באמת שאתמול גיליתי שזה אפשרי"

Nelly Tagar. איתן שריד,
מצאה דרך אחרת/איתן שריד

השחקנית נלי תגר (32), שתמונתה מכוונת אקדח סיכות לראשה כדפי צפריר מ"אפס ביחסי אנוש" לא יוצאת לחלקנו מהראש, העלתה הבוקר (ראשון) פוסט שבו היא פונה לראש הממשלה, בנימין נתניהו ומספרת לו על חוויה שחוותה בארוחת ערב במסגרת פסטיבל הסרטים באיסטנבול בו השתתפה. "אני יודעת שלא הצבעתי לך אבל באמת שאני סופר מפרגנת על ההישג ובאמת באמת רוצה שתצליח, אבל תקשיב שניה. אתמול בפסטיבל הסרטים באיסטנבול היתה ארוחת פרידה מהמשתתפים והגעתי לשם הכי לבד, לא ידעתי ליד מי לשבת והיה שם בחור כזה שנראה ישראלי. אז התישבתי לידו אמרתי לו "hi! I'm from Israel, you look Israeli too".

למבוכתה הסתבר לתגר שהתיישבה ליד אייאת נג`אפי, במאי איראני שסרטו הדוקומנטרי "בנות השער" הוקרן בישראל ב2008, וכעת שוהה בברלין כיוון שסרטיו נאסרים להקרנה באיראן. "ואז רגע של מבוכה", ממשיכה תגר, "ופשוט התחלנו לדבר: על איראן, על לוזאן ,על תימן, קצת עליך, קצת על ארדואן. הוא ביים סרט שאסור להקרין במדינה שלו ( זה סרט על שירת נשים שאסורה מסתבר באיראן ... האיסלמיסטים המשוגעים האלה הא .......)". תגר מעידה שהשניים הצליחו "לפתור יחד" את כל הסכסוך בין שני העמים. "מסתבר שגם להם יש איזה ראנינג גאג על החיים עצמם ו"כן, אבל ישראל", היא מספרת ואז חושפת את השיחה שניהלו על דבריו של נתניהו ביום הבחירות. "לא ידעתי מה להגיד לו, ניסיתי להגיד שפשוט נפלט לך, שלא התכוונת, שדיבבו אותך. ניסיתי לתרגם את הפוסל במומו פוסל, ואז נזכרתי שביציאה מתנב"ג יש שלט 'בחו"ל המדינה זה אתה'".

אייאת נג'אפי. GettyImages
מת לבקר בתל אביב. אייאת נג'אפי/GettyImages

"אז ביבי בבקשה בלי פאדיחות מיותרות" , סיכמה תגר את פנייתה לראש הממשלה. "אל תעשה לי את זה יותר , ואני באמת מאחלת לך מכל הלב שתצליח ושתצא מדינאי גדול כי אני מתה מתה לאכול את הכובע בקשר אליך. יש לך כוח, אייאת מת לבקר בתל אביב. תביא שינוי אמיתי, באמת שאתמול גיליתי שזה אפשרי ".

"היה ערב בלתי נשכח" אומרת תגר לוואלה תרבות "היו לשנינו דמעות בעיניים. מדהים כמה הבעיות של שני העמים דומות. דיברנו הרבה על התקופה שלפני המהפכה, כשהיו טיסות ישירות בין תל אביב לטהרן ושאיראן היתה המדינה האיסלמית הראשונה שהכירה בישראל, ועל אחשוורוש ואסתר ועל איך שההיסטוריה קשרה בין העמים מאז ומעולם. בעיקר הבענו צער עמוק על המצב הנוכחי, ממש כואב הלב. מפחיד. גם הם מפחדים מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully