וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב על גברי בנאי: "צריך לדעת להגיד 'אני מתנצל'"

30.6.2015 / 19:10

מלחמת המילים בין שרת התרבות והספורט וחבר הגשש החיוור נמשכת ושני הצדדים מתחפרים בעמדותיהם. לאחר שבנאי טען כי רגב מצדיקה את הכינוי "בהמה", רגב אומרת כי הגיע הזמן לסיים את ההתנצחות בהתנצלות

גברי בנאי מכנה את מירי רגב "בהמה"/מראיין: שגיא בן נון; צילום: ראובן קסטרו, יואב דודקביץ', עומר מירון

(בוידאו: הריאיון המוקלט עם גברי בנאי מה-14 במאי)

חילופי דברים נוספים בין שרת התרבות והספורט מירי רגב וגברי בנאי. בריאיון שהעניקה רגב לערד ניר במסגרת התוכנית "שש עם", אמרה רגב כי בנאי ועודד קוטלר צריכים להתנצל. "אני שמחה שהרוחות קצת נרגעו. שמחה שמתחילים לעבוד במקום לעשות כותרות", אמרה רגב לפני שניר עימת אותה עם דבריו של בנאי אתמול במהדורת החדשות בערוץ 2.

בנאי התייחס לשיחה עם וואלה תרבות בה כינה את רגב "בהמה". "זה לא מתאים לי להגיד את מה שאמרתי, אבל אמרתי את זה והיא גם מתעקשת, אגב, להוכיח שצדקתי. אבל זה כל מה שאני רוצה להגיד", אמר בנאי בריאיון. בתגובה אמרה רגב לניר: "צריך לדעת להגיד 'אני מתנצל' ודי. לא צריך לגשש באפלה את המילים. לא מכנים בנאדם בלשון כינוי חיה. אפשר להגיד 'מצטער'. גם הוא וגם עודד קוטלר. אין כאן בהמות יש כאן אנשים עם דעות אחרות עם אמירות ואפשר להגיד 'אני מתנצל'".

כזכור, רגב התייחסה לדבריו של בנאי לוואלה תרבות כבר באותו יום בהם נאמרו ואמרה בשיחה עם כתבים: "אני לא אשפוט אף אחד על האמירות שלו, אבל אני חושבת שהאמירה הזו מיותרת. אזמין את גברי בנאי אליי למשרד ואסביר לו שאני הולכת להיות שרת התרבות של כולם, ואני מבטיחה לו שהוא יופתע ממני".

לאחר מספר שבועות התייחסה רגב שוב לתקרית בריאיון למגזין "את", ואז חשפה כי נפגעה מהדברים. "אני לא אגיד שלא רציתי להיכנס בגברי, שפתח את הפה ואמר עליי 'בהמה', או בשלום חנוך, אבל קיבלתי החלטה שברגע שאני בתפקיד של אחראית עליהם, אני לא אשחק במשחק המלוכלך שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully