וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן משה איבגי: "החלטתי לקחת פסק זמן"

בעקבות תחקיר וואלה! NEWS שהביא עדויות עם טענות להטרדה מינית מצד השחקן משה איבגי, מסר השחקן: "החלטתי לקחת פסק זמן. אני שב ואומר כי, לא פגעתי באף אדם גבר או אישה"

עריכה: ניר חן

(בסרטון: ריאיון באולפן וואלה! NEWS עם ר', שטוענת כי הוטרדה על ידי משה איבגי)

seperator

השחקן משה איבגי הודיע כי הוא לוקח פסק זמן מעולם המשחק. הודעתו של איבגי מגיעה בעקבות תחקיר וואלה! NEWS שהביא עדויות עם טענות להטרדה מינית מצד השחקן.

"נוכח גל הפרסומים המטלטלים את חיי וגורמים למשפחתי כאב רב החלטתי לקחת פסק זמן. אני שב ואומר כי, לא פגעתי באף אדם גבר או אישה. ככל שאדרש להתייחס לדברים אעשה זאת במקומות המוסמכים לכך ובאופן מלא", מסר איבגי בהודעה לתקשורת.

מארגון שח"ם נמסר: "אנו מכבדים את החלטתו של השחקן משה איבגי בבחירתו לקחת פסק זמן. שח"ם סמוך ובטוח כי מערך החוק במדינה יעשה את תפקידו נאמנה, ייבחן את הנושא ויפעל בהתאם לשיקול דעתו ומסקנות חקירתו".

בשבוע שעבר, כאמור, פורסם תחקיר וואלה! NEWS הביא את עדויותיהן של שש נשים שטענו כי הוטרדו מינית על ידי איבגי. בחודשים האחרונים הגיעו לוואלה! NEWS עדויות על התנהגות בלתי הולמת של השחקן כלפי נשים שעבדו לצדו. שש נשים, המסרבות כרגע להיחשף פומבית, טענו כל אחת בנפרד כי השחקן הטריד אותן או נגע בהן בניגוד לרצונן. העדות המאוחרת ביותר מתייחסת למקרה שאירע ב-2013. גורמים נוספים שעבדו לצדו בהפקות סיפרו על תלונות נוספות מצד נשים בהפקה. נשים נוספות עמן דיברנו סיפרו גם הן על התנהגות בעייתית דומה, חלקן באופן מפורט. לאחר פרסום התחקיר, טענו נשים נוספות כי איבגי הטריד גם אותן.

בתחילת השבוע התייחס איבגי לטענות נגדו ואמר: "הפרסומים בימים האחרונים הפכו לי את החיים, ממש. שיבשו אותם מהקצה אל הקצה", אמר איבגי עם סיום ההצגה "שלא תתעורר הילדה" של תיאטרון חיפה בבית ציוני אמריקה בתל אביב. "ימים לא קלים עוברים על המשפחה שלי. אני רוצה להגיד שיש לי כבוד לכל אדם באשר הוא אדם. לכל איש ולכל אישה שעבדתי איתם בעבר ובהווה. אני רוצה להדגיש. מעולם לא ניסיתי במכוון לפגוע באיש".

  • עוד באותו נושא:
  • משה איבגי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully