וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ברקו לחלי גולדנברג: "אינך ראויה להיות שחקנית"; גולדנברג: "זה לא מכובד"

עימות מקוון בין חברת הכנסת מהליכוד ענת ברקו לשחקנית חלי גולדנברג על רקע חילוקי דעות בנוגע לפתיחת שנת הלימודים ברשות הפלסטינית. גולדנברג לוואלה! תרבות: "טיפשי שחברת כנסת מגיבה לי ברמה האישית"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: אביב אירגז

(בסרטון: ח"כ ברקו טוענת בכנסת שאין פלסטין כי האות פ' לא קיימת בשפה הערבית)

seperator
ענת ברקו וחלי גולדנברג. שוקה כהן, פייסבוק, שוקה כהן
ח"כ ברקו וחלי גולדנברג/שוקה כהן, שוקה כהן, פייסבוק

פתיחת שנת הלימודים ברשות הפלסטינית גרמה לעימות מקוון בין ח"כ ענת ברקו (הליכוד) לשחקנית חלי גולדנברג. ח"כ ברקו צייצה בטוויטר כי מערכת החינוך הפלסטינית הינה "פס ייצור לשהידים" ובתגובה טענה גולדנברג כי ח"כ ברקו אינה ראויה להיות חברת כנסת. דבריה של גולדנברג לא נענו בשתיקה מצד ח"כ ברקו שצייצה בתגובה: "הייתי אומרת שאינך ראויה להיות שחקנית, אך נדמה לי שהתעשייה כבר אמרה זאת מזמן...". העימות בין השתיים המשיך כשח"כ ברקו טענה: "הרזומה שלך כשחקנית וכעבריינית הוא עניין עובדתי, לא מושא לניסיונות העלבה".

בשיחה שקיימה גולדנברג עם וואלה! תרבות בתגובה על הדברים הודתה כי כלל לא ראתה את הציוץ המדובר. "נראה לי טיפשי שחברת כנסת מגיבה לי ברמה האישית ומנסה להעליב אותי על ציוץ שכתבתי לה בטוויטר.

"אני לא בטוחה שאני שמחה שלנבחרי הציבור שלי יש זמן להגיב ברמה האישית על טוויטרים של אזרחים במקום להתעסק בדברים החשובים באמת", הוסיפה גולדנברג, "אני אדם פרטי, זמני בידי, אני מגיבה לדברים שאני רוצה. זה שחברת כנסת טורחת להגיב, בטח ברמה האישית, לציוצים או לתגובות של אזרחים – לא חשוב מי הם – זה נראה לי לא מכובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully