וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לאחר מות בתה קארי פישר: דבי ריינולדס הלכה לעולמה בגיל 84

29.12.2016 / 1:21

טרגדיה כפולה במשפחת פישר. יממה בלבד אחרי מותה של בתה, קארי, הלכה גם כוכבת "שיר אשיר בגשם" לעולמה אחרי שחוותה התקף לב בביתה של בתה. בנה סיפר: "היא רצתה להיות עם קארי"

קארי פישר, דבי ריינולדס. AP
התמוטטה במהלך ההכנות להלוויה. דבי ריינולדס עם קארי פישר/AP

יממה בלבד אחרי מותה של קארי פישר, הלכה לעולמה לפנות בוקר (חמישי) גם אמה, השחקנית דבי ריינולדס. מספר שעות קודם חוותה ריינולדס התקף לב בזמן ששהתה בביתה של פישר בבברלי הילס, היא הובהלה לבית חולים מקומי, שם נקבע מותה בגיל 84.

טוד פישר, אחיה של קארי ובנה של ריינולדס, סיפר למגזין וראייטי כי אמו הייתה נסערת מאוד במהלך תכנוני הלוויה של פישר. ברגע מצמרר במיוחד הוא מעיד כי אמרה לו: "אני מתגעגעת אליה כל כך, אני רוצה להיות עם קארי". כרבע שעה לאחר מכן כבר החלה ריינולדס לחוש ברע.

דבי ריינולס, מכוכבי דור הזהב של הוליווד, נולדה באל פאסו, טקסס, באפריל 1932. מגלה כישרונות של אולפני וורנר גילה אותה בתחרות יופי בעיר, בה זכתה כשהיא מחופשת לשחקנית בטי האטון. היא הגיעה לשיאה בשנות החמישים והשישים. ב-1952 כיכבה במחזמר הקלאסי "שיר אשיר בגשם" לצדו של ג'ין קלי. ב-1964 זכתה במועמדותה היחידה לאוסקר עבור תפקידה בסרט "Unsinkable Molly Brown". יופייה וכישרונה של ריינולדס פתחו בפניה את דלתות אולפני הוליווד, וסידרו לה מגוון של תפקידים בקומדיות רומנטיות כמו "Tammy and The Bachelor" ו-"The Mating Game". עם ההצלחה הגיעו גם התפקידים הרציניים יותר בדרמות כמו "The Rat Race" , "The Catered Affair", "How the West Has Won".

עוד בנושא:

קארי פישר הלכה לעולמה בגיל 60
הוליווד מתאבלת על קארי פישר
מות הכוכבים: האם 2016 הייתה השנה הגרועה מכולן?

דבי ריינולדס מתוך "Singing in The Rain"

בשנות השמונים עברה ריינולדס למסך הקטן, וגם שם קצרה הצלחה רבה. בין היתר כיכבה ב"בנות הזהב", "רוזאן" וזכתה במועמדות לפרס האמי עבור תפקידה בסיטקום "וויל וגרייס". ריינולדס הופיעה גם במספר סרטי טלוויזיה, בין היתר בתפקיד אמו של ליברצ'ה בסרט "חיי עם ליברצ'ה", זוכה פרס גלובוס הזהב. פישר אף דיבבה את דמותה של קים פוסיבל ב"איש משפחה".

לצד הצלחתה המקצועית, ריינולדס זכתה לתודעה עולמית בזכות השתייכותה לזוגיות נוצצת במיוחד, לצדו של השחקן אדי פישר. השניים זכו לסיקור נרחב בכל הופעה על השטיח האדום או במועדוני הריקודים של לוס אנג'לס. מערכת היחסים בין השניים התגלגלה במהירות לסקנדל, כשפישר החליט לעזוב בשנת 1958 לטובת השחקנית אליזבת טיילור.

עוד באותו נושא

קארי פישר הלכה לעולמה

לכתבה המלאה

דבי ריינולדס מתוך "Tammy and The Bachelor"

גם נישואיה השניים של ריינולדס לא האריכו ימים, אחרי שהתגרשה מבעלה השני, מוכר הנעליים הארי קארל. ריינולדס סיפרה כי קארל היה מהמר כבד, שבזבז את כל חסכונותיהם על התמכרותו. גם יחסיה של ריינולדס עם בתה, קארי, ידוע עליות ומורדות רבות. חלקם הגדול כתוצאה מהתמכרותה של ריינולדס לאלכוהול.. הספר "Postcards From The Edge" שנכתב על ידי פישר ב-1967, והסרט המבוסס עליו שיצא שלוש שנים לאחר מכן, מגוללים את מערכת היחסים הטעונה בין האם ובתה.

בניגוד לאורח חייה הראוותני, ניהלה ריינולדס בחשאי במשך 60 שנה ארגון תרומות, שהזרים כספים רבים מהונה אל ארגונים לטיפול במחלות נפש.

קארי פישר ודבי ריינולדס בתוכנית האירוח של אופרה ווינפרי

קארי פישר עם הוריה, דבי ריינולדס ואדי פישר. AP
בעלת זכויות רבות בתעשייה. דבי ריינולדס עם קארי/AP
דבי ריינולדס. GettyImages
מכוכבות תור הזהב של הוליווד בשנות החמישים והשישים. דבי ריינולדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully