וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל המבולבל נפרד מאמיר פרישר גוטמן בהופעה ונחנק מדמעות

23.7.2017 / 20:52

"אני מאמין שהוא שומע את השיר", ספד יובל המבולבל הנרגש לחברו פרישר גוטמן והקדיש לו את שירו "גיבור על" בהופעה באשדוד. יובל לא הצליח לעצור את דמעותיו

אמיר פיי גוטמן, יובל המבולבל. אביב חופי
אמיר פרישר גוטמן ויובל המבולבל/אביב חופי

כוכב הילדים יובל המבולבל הקדיש שיר לחברו הטוב אמיר פרישר גוטמן שהלך הערב (ראשון) לעולמו. כוכב הילדים התרגש ונחנק מדמעות כשדיבר עליו מול הקהל הרב בהופעתו שהתקיימה במסגרת "פסטיבל הרובעים" בעיר.

"קוראים לשיר גיבור על, והוא מוקדש לחבר הטוב שלי אמיר, שבאמת באמת היה בעיני גיבור גדול", סיפר לקהל כשקולו רועד. "הוא עשה המון המון דברים טובים, ואני חייב להקדיש לו שיר". בהמשך הוא ביקש מקהל הילדים לשיר עימו ולעזור לו: "אני מאמין שהוא שומע את השיר ושומע אותנו", אמר. כשהחל לשיר פנה אל השמיים ודמע, הקהל הגיב במחיאות כפיים נרגשות. פרישר גוטמן ויובל המבולבל מכירים שנים ארוכות. בשנת 2010 פרישר גוטמן ביים את המופע "כוכב המשאלות", בכיכובו של יובל המבולבל.

אמש טבע למוות אמיר פרישר גוטמן לאחר שהציל את אחייניתו בעת שנסחפה לעומק הים. שעות ארוכות נלחם על חייו לאחר שאיבד דופק למשך חמישים דקות. הערב כאמור נפטר בבית החולים רמב"ם כשהוא מוקף בבני משפחתו. שרים, חברי כנסת, ואמנים רבים ספדו לו באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות וביכו את מותו בטרם עת. טרם נקבע מועד ההלוויה.

"גיבור על" לזכרו של אמיר פרישר גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully