וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן אנתוני ראפ: קווין ספייסי ניסה לנצל אותי מינית כשהייתי בן 14

30.10.2017 / 7:37

ראפ, שחקן תיאטרון וקולנוע, תיאר אירוע שהתרחש בשנת 1986, אז הוזמן למסיבה בביתו של זוכה האוסקר. על פי גרסתו של ראפ, בסיום הערב נשא אותו ספייסי לחדר השינה וניסה לקיים עמו יחסי מין, אך הוא הצליח להדוף אותו ולצאת מהבית. ספייסי בתגובה: "מתנצל מעומק ליבי"

עריכת וידאו:ניר חן

תיבת הפנדורה שנפתחה עם התפוצצות פרשת הארווי ויינשטיין, ממשיכה לטלטל את הוליווד. סיפורי הטרדות של כוכבים, שחקנים, מנהלים ובמאים הוליוודיים, נחשפו שוב ושוב בשבועות האחרונים. הבוקר (שני) הגיע תורו של עוד סמל גדול בתעשיית הבידור להיכנס למגננה. הפעם מדובר בקווין ספייסי. כל זאת לאחר שהשחקן אנתוני ראפ סיפר בריאיון לאתר באזפיד כי הזוכה הכפול באוסקר ניסה לנצל אותו מינית כשהיה בן 14.

התקרית אירעה ב-1986, כשספייסי וראפ שיתפו פעולה על במות ברודוויי בהצגה "Precious Sons". ספייסי היה אז בן 26. ראפ היה באותה תקופה תלמיד תיכון בג'ולייט, אילינוי, כשהחליט לעבור לניו יורק כדי להתמסר לקריירת המשחק שלו. כמה ימים לפני האירוע המדובר, ביקר את ראפ חבר בן 17 מעיר הולדתו. השניים הוזמנו על ידי ספייסי למועדון לילה בעיר. "אני לא יודע איך הצלחנו להיכנס, נראיתי הרבה יותר צעיר מ-14. לא התבקשנו להציג תעודות זהות. פשוט ישבנו איתו באזור ה-VIP". ראפ מספר שבמהלך הערב הזמין אותו ספייסי למסיבה שערך כעבור מספר ימים בביתו שבמנהטן.

אנתוני ראפ. GettyImages
נשא את הצלקת מאז גיל 14. אנתוני ראפ/GettyImages

ראפ טוען כי הגיע למסיבה לבדו, מכיוון שהתרגל באותה תקופה להתנייד ולהתנהל לבד בעיר. כשהגיע לדירתו של ספייסי, גילה שהוא הקטין היחיד מבין האורחים. הוא השתעמם מאחר ולא היה לו עם מי לשוחח, והחליט לעלות לחדר השינה כדי לצפות בטלוויזיה. במהלך הערב, טוען ראפ, הופיע ספייסי בדלת החדר, ורק אז הוא הבין שהוא נותר לבדו בדירה. האורחים עזבו כולם. "אני זוכר שחשבתי 'הו, כולם הלכו. אוקיי, אני צריך ללכת הביתה". ספייסי, שנראה שיכור על פי גרסתו של ראפ, לא אמר לו דבר. "הוא פשוט הניף אותי כמו שחתן מניף כלה מעבר לסף הדלת. לא ניסיתי להיאבק כי לא הבנתי מה קורה. ואז הוא פשוט נשכב עליי. אני לא יודע להגדיר אם הוא ניסה לפתות אותי, אבל היה ברור שהוא מנסה לקיים איתי יחסי מין. אחרי פרק זמן קצר הוא הצליח להתחמק.

"זה היה רגע של קיפאון, של 'להילחם או לברוח', אבל אני פשוט קפאתי", נזכר ראפ. "ראיתי על המדף ליד הכיור תמונה שלו עם כשזרועו מקיפה גבר אחר. וחשבתי לעצמי 'אה, הוא גיי'. ואז פתחתי את הדלת ואמרתי שאני הולך הביתה. הוא עקב אחרי ובדיוק כשפתחתי את הדלת, הוא נשען עליה ואמר 'אתה בטוח שאתה רוצה ללכת?', אמרתי כן ועזבתי". ראפ סיפר שככל שהתבגר הבין שהיה בר מזל שהסיפור נגמר כך. "ובאותה מידה, ככל שאני מתבגר, אני מתקשה להאמין. לעולם לא יכולתי לדמיין שמישהו יעשה את זה לילד בן 14".

ראפ (כיום בן 46) נמצא בתעשיית הבידור כבר 35 שנים, הוא הופיע בשלל הצגות בברודויי, בסרטים כמו "נפלאות התבונה", וכן בסדרות טלוויזיה. בימים אלה הוא מככב בגלגולה המחודש של מסע בין כוכבים - "מסע בין כוכבים: דיסקברי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אנתוני ראפ. GettyImages
"לא יכולתי לדמיין שיעשו דבר כזה לילד"/GettyImages

ספייסי הגיב להאשמות בהצהרה שהעלה לחשבון הטוויטר שלו: "יש לי כבוד והערכה רבה לאנתוני ראפ כשחקן. אני מבועת לשמוע את הסיפור שלו. בכנות, אינני זוכר את האירוע המדובר, זה קרה לפני יותר מ-30 שנה. אבל אם אכן התנהגתי כפי שהוא מתאר, אני חייב לו התנצלות מעומק ליבי על מה שהייתה התנהגות שיכורה ובלתי מתקבלת על הדעת, ואני מצטער על התחושות שהוא תיאר שסחב עמו לאורך כל השנים הללו.

"הסיפור הזה עודד אותי להתייחס לנושאים אחרים בחיי. אני יודע שיש סיפורים אודותיי, שתודלקו בזכות העובדה ששמרתי על פרטיותי. כפי שהקרובים אליי יודעים, בחיי ניהלתי מערכות יחסים עם גברים ונשים. אהבתי וקיימתי יחסים עם גברים לאורך כל חיי, ואני בוחר כעת לחיות כגיי. אני רוצה להתמודד עם זה בפתיחות וביושר, ולהתחיל עם בחינת ההתנהגות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully