וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס הודיעה על פיטוריו של קווין ספייסי

4.11.2017 / 7:05

ענקית הסטרימינג הודיעה על ניתוק כל קשריה עם כוכב הסדרה, ששימש גם כמפיק שלה. בנוסף, הוחלט לגנוז סרט תיעודי בכיכובו ובהפקתו של ספייסי, שהיה בשלב הפקה מתקדמים. דיווח: העונה השישית והאחרונה של "בית הקלפים" תשוכתב כדי שדמותו לא תהיה חלק ממנה

קווין ספייסי. GettyImages
הסדרה שנבנתה סביבו מנתקת עמו כל קשר. קווין ספייסי/GettyImages

כשבוע בלבד לאחר פרשת הניצול המיני של השחקן אנתוני ראפ, קווין ספייסי מסולק מהחברה שהפכה אותו לאחד מסמליה הגדולים. בהודעה רשמית מטעם נטפליקס, הודיעה רשת הסטרימינג על ניתוק כל קשר עם השחקן. גם סוכנו האישי של קווין ספייסי וסוכנות השחקנים שייצגה אותו, הודיעו בימים האחרונים על ניתוק היחסים עמו.

"נטפליקס לא תהיה מעורבת עוד בכל הפקה עתידית שתכלול את קווין ספייסי. אנחנו נמשיך לעבוד עם חברת ההפקות MRC במהלך הפסקת הצילומים של הסדרה, כדי להעריך את נתיב ההקתדמות שלנו", נכתב בהודעה שפורסמה לפנות בוקר (שבת). "בנוסף החלטנו שלא להמשיך עם הוצאת הסרט 'Gore', (סרט תיעודי על חייו של הסופר האמריקאי, גור וידאל) שהייתה בשלבי הפקה מתקדמים, בהפקתו ובכיכובו של קווין ספייסי".

קווין ספייסי. GettyImages
משטרת לונדון פתחה בחקירה בנוגע לתלונה נגדו/GettyImages

ההחלטה של נטפליקס מגיעה על רקע תלונות של שמונה של עובדים מצוות הסדרה, שהתלוננו כי ספייסי הטריד אותם, תקף אותם מינית והפך את סביבת העבודה ל"רעילה", כהגדרתם. בנוסף, ביממה האחרונה צצו תלונות חדשות על ניסיונות אונס והטרדות שהתרחשו לאורך 30 השנים האחרונות. בין המתלוננים גם מי שהיו באותה תקופה ילדים בני 14 ו-17. משטרת לונדון והסקוטלנד יארד פתחו בחקירה רשמית בעקבות תקרית שאירעה ב-2008, וכוללת חשדות להתעללות וניצול מיני של קטין.

בעקבות ההחלטה להיפרד מספייסי, עשויה הסדרה להעביר את הפוקוס אל רובין רייט (המגלמת בסדרה את אשתו, קלייר). מקורות מתוך הפקת הסדרה ששוחחו עם ההוליווד ריפורטר, מסרו כי ההחלטה להקפיא את צילומי העונה נועדה כדי לאפשר לכותבים לשכתב את התסריט, כך שדמותו של ספייסי לא תהיה חלק ממנה.

גניזת העונה כולה היא עדיין אפשרות שנמצאת על השולחן, אם כי על פי הערכות בתעשייה מדובר בסבירות נמוכה. בעיקר מכיוון ש-300 עובדי ההפקה (חלקם כאלה שהוטרדו על ידי ספייס), יישלחו הביתה מידית ויישארו ללא עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully